Nii Kalau pakai 17 Pro max warna blue 512 Gb saya Berat bole tahan kee
2026-07-05 01:13:00
105
𝕡𝕚𝕜𝕜𝕜 :
yg suspension keras geng layan cornering tak sesuai. sunshade jatuh, phone berat 🤣
2026-06-26 11:53:42
61
Tak tahuu :
menggangu pemandangan pemandu.semua ni bahaya bagi aku laa.kalau korang rasa banyak duit boleh bazirkan silakan.penjual promosi bagus2 punya pasal nak duit.
2026-06-26 16:00:56
20
MatLeh :
dkt atas meter tu blh letak ke bang
2026-08-23 06:12:15
1
SYILING 💢🪙 :
naik moto cane lak
2026-08-17 06:07:55
1
Naztasha Sharmie :
Uina jo ko driving ka tgk hp depan muka plh tu hahah
2026-08-17 20:59:27
2
admshf :
goyang kuat kalau dkt jalan yg tak rata
2026-07-11 00:30:46
2
pija Za'aba :
function sgt yg ni
2026-08-11 14:34:01
1
Ain :
la ni ka alat yang diorang guna
2026-08-19 00:38:21
0
lari bro :
TAPIII SAYA PAKAI ANDROID MAJAPAHIT LAA BANG
2026-08-10 11:39:59
1
Shahrin G :
konform goyang😁
2026-07-29 13:54:06
0
buluh lemang🌀 :
nak beli tapi lupa tak ada kereta
2026-07-04 11:22:36
5
Rizz Sarjan Proton :
Nnt nak service kereta, jemput laa dtg ke MBf Sinar Edar depan tu😬
2026-08-19 05:39:33
0
Mohd Hafiz :
Ada ker ptt nk gantung depan ii mcm tuu..nk tgok screen kaa nk tgok depan tuu..aduii..hahhahaa
2026-07-16 04:40:27
2
Jai🫧 :
Tak tahan ip berat jatuh bang
2026-07-28 14:29:59
0
bukansesiapa_24 :
dia bole menegak tak
2026-07-31 13:28:23
0
Aisy Hamka :
bhye bang depan muke
2026-07-22 09:16:24
1
Mr. Shah :
tu klau lalu jalan yg ada garisan merah tu tak jatuh ke
2026-07-30 00:33:41
1
TangoBiru :
laa rupanya, ingatkan member saya lekat kt dahi guna doubletape
2026-07-26 01:31:07
2
Zul Shukor :
so masa drive kita tengok phone jela kan 😂
2026-08-13 03:11:51
1
NAIM SEARCH :
kereta std okey..kalau adjustable ni mau melantung2🤣
2026-07-12 15:51:48
0
BARANGRACUNMURAH :
Material apa ye bang? Plastic ke metal
2026-07-07 05:59:40
0
hayad1502 :
guna untuk tengok maps alright x bang
2026-07-10 08:05:46
0
To see more videos from user @cik.fizul, please go to the Tikwm
homepage.