Arkadaşlar buna şu örneği verebilir miyiz? Mesela birisi kek yapıyor yiyorum gayet güzel geliyo, yapan kişi diyor ki “biraz şekeri az oldu ama..” o dakikadan sonra bana şekeri az geliyo 😂 kendi hakkında da işte karşıdakine ne söylersen tebrikler artık o insana öyle geliyorsun 😂
2026-06-25 11:33:09
29
Fatoş :
yav ne alakası var herseyden bişey cıkarıyonuz
2026-06-25 11:09:05
5
Ladya :
Çok doğru
2026-06-25 12:36:59
2
Ömer :
kesinlikle
2026-06-25 13:26:34
1
Gakko :
ya gerçekten uyuzsa
2026-06-25 18:17:59
0
notrcy :
o kadar doğru ki
2026-06-25 04:58:37
1
Faruk :
Gençler takip edelim ama
2026-06-24 19:53:29
1
🤍 :
Çok doğru
2026-06-25 12:04:59
0
.kâmuran. :
çok mantikli la
2026-06-24 19:28:52
2
user75077037226 :
dogru
2026-06-25 05:23:25
0
Glowupgeçiriyorum :
Çok doğru gerçekten 👏🏻
2026-06-25 09:05:33
11
miwu ' :
bem artık bilerk kendimi kotuluyoyum ya kıskanmasılr diye
2026-06-24 21:31:53
5
simah :
👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻
2026-06-25 07:24:28
0
Nas :
🥰🥰🥰
2026-06-25 08:21:51
0
userr :
👏👏👏👏👏👏
2026-06-25 11:48:09
0
To see more videos from user @farukteymur1, please go to the Tikwm
homepage.