Τον στέλνεις συνέχεια για βολές και είσαι μια χαρα
2026-06-24 19:23:07
60
vangelis christou :
Απο Παπαγιαννη χίλιες φορές
2026-06-24 18:43:20
62
Panos_Z :
Πολύ καλύτερη λύση από παπαγιαννη!
2026-06-24 18:40:27
42
Sakis1908 :
Ήθελε να παίξει σε μεγαλύτερη ομάδα. Λογικό.☘️Για τρίτος λογικά
2026-06-24 19:02:49
73
Paramytho :
2026-06-24 21:38:18
27
Ο ΚΑΝΕΝΑΣ :
Δε το πρόβλεψες αυτό που τα ξέρεις όλα εσύ
2026-06-25 03:31:55
25
Gregory :
In "zots" we trust..!
☘️☘️☘️
2026-06-24 20:16:06
8
Dany :
Για τρίτος κ με ελληνικό διαβατήριο μια χαρά είναι ο Φαλ . Εμπειρία , μέγεθος κ κίνητρο.
2026-06-24 20:11:45
8
Ύβρις-Άτη-Νέμεσις-Τίσις :
Πολύ γυάλινος ο Φαλ,πολύ κακή επιλογή.
2026-06-24 18:53:08
15
NikosLibe :
Και ο ντιλικινα ελεύθερος είναι
2026-06-24 19:15:14
11
(Lampro)digy 🇬🇷 :
Γλιτώσαμε από τον Παπαγιάννη.Να θυμίσω ότι ο φαλ ήταν βασικός σέντερ στον Ολυμπιακό και ο μιλού ήταν πίσω του.Το 2+1 σημαίνει πάρε όσο χρόνο θες,και σίγουρα δεν τον πήρε για πρώτο.Για την δουλειά που τον θέλει είναι ότι καλύτερο μπορούσε να πάρει μαζί με διαβατήριο.Και τέλευταιο εφόσον τον διάλεξε ο ζοτς,τέλος.
2026-06-24 19:42:24
13
coach pap 95 :
Την ίδια ακριβώς μεταγραφή αν είχε κάνει ο Αταμαν θα ακούγαμε καντήλια για μέρες
2026-06-24 21:00:12
5
_dimitrako_ :
Αν ήρθε για τρίτος Σέντερ πιστεύω αποτελεί πολύ καλή επιλογή εφόσον θα έχει ελληνικό διαβατήριο
2026-06-24 18:50:34
5
Mary_an :
Ευτυχως επεσες εξω με τον Παπαγιαννη!!
2026-06-24 20:45:41
16
Θανασης :
αν έχει σχετική υγεία και αν πάρει την ελληνική υπηκοότητα νομίζω ότι είναι μια χαρά για τρίτος
2026-06-24 20:01:23
13
Mpv :
σέντερ που δεν βαράει τρίποντα πλέον δεν αξίζει 100% ...
2026-06-24 21:26:22
0
eternal_light_1 :
Το είχες πει !!!! (🤣🤣)
2026-06-24 19:54:53
8
Freestyler :
: Λάθος μεταγραφή …Τραυματισμένος αρκετά για να αντέξει
2026-06-24 18:59:03
7
Στελιος Τογκας :
Καλή επιτυχία Μουσταφά.
Ευχαριστούμε για όσα προσέφερες στην ομάδα μας.
2026-06-24 19:21:48
6
☘️☘️Κυρ Ηλίας ☘️☘️ :
το έχω πει και θα το ξανά πω . ότι και να λέτε όλοι αν δεν ανακοινωθεί δεν πιστεύω τίποτα. δεν έχω κάτι ούτε μαζί σου ούτε με τους άλλους απλά με κούρασαν οι περισσότεροι να λένε έχουν πηγές και είναι σίγουρα όλα και στο τέλος γυρίζουν το μπιφτέκι. άρα αν δεν ανακοινωθεί κάτι από κάποια ομάδα δεν πιστεύω
2026-06-25 03:50:46
0
AndyKalgs :
2 εκατομμύρια τον χρόνο για παίκτη που ήταν τραυματίας όλη τη σεζόν και μάλιστα στα 34 του. Ούτε ο Φαλ δεν θα το πίστευε..
2026-06-24 23:11:36
1
zonvas :
ο.λαιλς στο 5 και είμαστε οκ
2026-06-24 20:15:39
0
Τασος :
Δε γινοταν ο παναθηναικος να παει 3 ξενους στη θεση 5.Οποτε οι διαθεσιμες επιλογες ηταν παπαγιαννης και φαλ.Ο παπαγιαννης μπορει να μην ηθελε να ερθει για 3ος οποτε ο φαλ ηταν αναγκαιο κακο.
2026-06-25 06:09:58
1
itou93 :
Πες μας λίγο για τον ΦΑΠΟΚΡΑΤΟΡΑ που πάει για πρωτάθλημα! Δν θα πάρει φαλ; Δεν θα πάρει μαικ τζειμς; Θα αρκεστεί στους ΚΛΟΟΥΝ Θανάση και Κώστα; Ααα ρε φίλε μπράβο
2026-06-24 19:12:36
4
To see more videos from user @koulis_dunkman1, please go to the Tikwm
homepage.