@vaziyetlerbu: Ben herkese elimden geldiğince dostluk yaptım. Kimseyi menfaatim için yarı yolda bırakmadım. Yanlarında oldum, ihtiyaç duyduklarında koştum, zor günlerinde yüz çevirmedim. Bir zamanlar kendimi onların kıymetlisi sanıyordum. Meğer öyle değilmiş… Ben sadece ihtiyaç duydukları zaman çaldıkları kapıymışım. İnsan en çok da buna kırılıyor. Değer verildiğini sanarken, aslında sadece ihtiyaç duyulduğunu öğrenmeye. #dostluk #vefasızlık #hayalkırıklığı #farkındalık #hayatdersi