Eski esinle iyi ol iyi olmaya calis sonuçta anneleri siz iyi anlasirsaniz daha da çok görüşursun çocuklarınla çünkü çocuk buyukcek diploma alicak evlenecek coluk çocuk sahibi olucak özel günlerinde senide istyiecek annesini de yani demem o ki yıllar sonra zaten bu şeyler olursa bir araya geleceksiniz onun için ne kadar erken arkadaş ca kalırsanız eski eşle inan ikiniz için çok iyi ve çocuklar için de çok iyi olucak ben mesela eski esimle sadece çocuğum için konuşuyorum özel hayatı umurumda deyil
2026-06-25 17:55:38
2
Metinantalya1907 :
Bak bu çok doğru, yüzeysel üzüntü mesajları dışında mortingen 😎 fakat alnın dik çıktığın zaman senin karakterinin çok daha sağlam olduğunu öğrenirsin. Geri kalan hayatını güzel yaşamak istersin ve başarırsın. Böyle de olduğu zaman sen kazanırsın….
2026-06-25 11:09:38
1
Barlas8 :
eskiden böyle yazıları okur anlamazdım. insanın başına gelince anlıyormuş...
2026-06-25 06:59:10
2
Erdal&5106 :
On numara bir paylaşım olmuş çok güzel emeği geçenlerin eline ağzına sağlık 👈
2026-06-25 20:02:21
1
🔥BAYLO🔥😎 :
Dogru acısı bende yaşiyorum
2026-06-25 06:13:10
2
06.54 :
aynen bende ayrıldım çocuklarım bile düşman oldu
2026-06-25 15:39:42
3
mehmetakkose :
Aynen öyle 🥺
2026-06-25 12:32:26
1
Atakan :
beni benden alan yalnız bırakılan bı ben değilmişim 🥲🥲
2026-06-25 11:05:26
1
kral :
Demekki hepimizin kaderi aynı , sanırdım ki bir benim yüküm çok ağır, benim gibi birçok insan varmış..🤦
2026-06-25 07:01:18
5
Engin :
5 senedir dört duvara selam veriyorum binbir emekle büyüttüğün çocukların bile selam vermiyo, hayat bu demekki yaşanacakmış yaşıyoruz...
2026-06-25 20:26:32
0
42 AKREP 🦂 :
şu anki düşüncelerimi yaşadıklarım o kadar dogruki 😞😞😞
bunun adı sadece yalnızlık değil hayattan kopuş ve tükenmişlik,olsun yinede Allah var gam yok.herkesin bilmesine gerek yok Rabbim bilsin yeter buda sınavımız inşallah (deki rabbin seni unutmadı sana darilmadi da )🥰
2026-06-25 12:15:55
2
osmkzlky :
Bende boşandım ama iki oğlumla birlikte yaşıyoruz anneleri çocukları istemedi iyi ki de istemedi yanlız değilim ama çok yoruldum gene de mutluyum
2026-06-25 12:01:55
3
R&M MEDYA :
bi şey hep aynı gitmez .yaşatmadığını yaşamadan kimse ölmez
2026-06-25 12:52:48
1
B.b bektas :
işte o baba benim🤔
2026-06-25 13:43:46
1
SEYHAN :
çok güzel özetlemiş sin yüreğine sağlık
2026-06-25 10:45:17
1
İsmail :
Malesef ne acı
2026-06-25 10:59:48
1
Tayfun :
bı ben değilmişim kalabalık içinde yanlız kalan
2026-06-25 09:29:31
1
To see more videos from user @ay69tac, please go to the Tikwm
homepage.