@belkeskhorshid: قانون پنج دقیقه را امتحان کن. اگر کسی ناراحتت کرد، اگر دعوا شد، اگر اتفاق بدی افتاد، فقط پنج دقیقه به خودت اجازه بده ناراحت باشی، گریه کنی یا حتی عصبانی شوی. اما بعد از آن رهایش کن. بیشتر چیزهایی که امروز ذهنت را درگیر کردهاند، پنج سال دیگر حتی یادت نخواهند بود. زندگی کوتاه تر از آن است که سال ها باری را حمل کنی که قرار است فراموش شود. #رشد_فردی #آرامش_ذهن #قانون_جذب #آگاهی #زندگی_آگاهانه