@saif.hassouna5: #شعب_الصيني_ماله_حل😂😂

saif.hassouna5
saif.hassouna5
Open In TikTok:
Region: TN
Wednesday 24 June 2026 19:15:58 GMT
6507
773
5
8

Music

Download

Comments

ademgh717
ADEM GH 👌🏻🥷🏻🇹🇳❤️‍🔥 :
خرجها من مية يا لحب تصدي 😂😂😂
2026-06-24 19:44:34
0
hama12345623
hama123456 :
🥰🥰🥰
2026-06-24 20:23:43
0
hamamelki17
👑🫆MËLƘÏ Hämå👣🐊 :
❤️❤️❤️
2026-06-24 20:09:53
0
houssemraihi01
houssemraihi01 :
❤️❤️❤️
2026-06-24 20:58:49
0
sofyenmohsen
sofyen mohsen :
🥰🥰🥰
2026-06-24 22:02:47
0
To see more videos from user @saif.hassouna5, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos

לתקוף באירן קשה ? לא קשה תקשיבו התעוררתי ללילה בלהות אזעקה מוזרה מ12 טלפונים שונים אבל אז התבהרה התמונה ולא נראה שתקפו בשיטת הצ׳לה בלה זה נראה מדוייק וחד אבל אז אמרתי לפחות שאספיק להעמיד סיר אחד רגע לפני שאולי נהיה בלי גז בלי חשמל מי יודע, ההתלבטות הייתה האם ללכת על מאכל פרסי? אבל בסוף החלטתי על משהו שהילדים בטוח אוהבים והוא טעים גם קר בממד🤣 ואז נולד פרק 15 של אתם פשוט עצלנים - בולונז לעצלנים מצרכים: - חבילת פסטה שאוהבים אני השתמשתי בפרפקטו היא מעולה - 500 גרם בשר טחון טרי - 1 בצל קצוץ - 3 גזרים קצוצים - 5 גבעולי סלרי קצוצים - 3-4 כפות שמן זית - 2 כפות רסק עגבניות מרוכז - חצי כוס מחית עגבניות במיץ - כפית סילאן - כף מלח - כף פפריקה מתוקה - חצי כפית פלפל שחור - כפית אבקת שפים(מרק עוף) - חופן עלי בזיליקום טרי - ליטר  מים רותחים אופן ההכנה: - בסיר סוטאג שמים שמן זית ומחכים שיתחמם מעט - מוסיפים את הבצל ומטגנים קלות - מוסיפים גזר וסלרי ומטגנים עד שמטוגן מספיק והופך זהוב - מוסיפים את הבשר הטחון , מוסיפים את התבלינים והסילאן  ובעזרת כפות עץ מפוררים עד שצבע הבשר הופך מאדום לחום - מוסיפים את  הרסק והעגבניות, מערבבים הכל עד שמעורבב היטב - מוסיפים את המים הרותחים, מכסים ומנמיכים את האש לאש קטנה  - מבשלים כ 10 דקות, מוסיפים את הפסטה ומערבבים , מנמיכים את האש ומבשלים 5 דקות שלאחריהם פותחים תמכסה ומערבבים מכסים ומבשלים עוד 7 דקות סהכ כ12-13 דקות  - פותחים את המכסה ונותנים לאדים להיעלם מערבבים ומגישים חם - בתאבון #קשהלאקשה #אתםפשוטעצלנים #בולונז #יאבלולושמבלולו
לתקוף באירן קשה ? לא קשה תקשיבו התעוררתי ללילה בלהות אזעקה מוזרה מ12 טלפונים שונים אבל אז התבהרה התמונה ולא נראה שתקפו בשיטת הצ׳לה בלה זה נראה מדוייק וחד אבל אז אמרתי לפחות שאספיק להעמיד סיר אחד רגע לפני שאולי נהיה בלי גז בלי חשמל מי יודע, ההתלבטות הייתה האם ללכת על מאכל פרסי? אבל בסוף החלטתי על משהו שהילדים בטוח אוהבים והוא טעים גם קר בממד🤣 ואז נולד פרק 15 של אתם פשוט עצלנים - בולונז לעצלנים מצרכים: - חבילת פסטה שאוהבים אני השתמשתי בפרפקטו היא מעולה - 500 גרם בשר טחון טרי - 1 בצל קצוץ - 3 גזרים קצוצים - 5 גבעולי סלרי קצוצים - 3-4 כפות שמן זית - 2 כפות רסק עגבניות מרוכז - חצי כוס מחית עגבניות במיץ - כפית סילאן - כף מלח - כף פפריקה מתוקה - חצי כפית פלפל שחור - כפית אבקת שפים(מרק עוף) - חופן עלי בזיליקום טרי - ליטר מים רותחים אופן ההכנה: - בסיר סוטאג שמים שמן זית ומחכים שיתחמם מעט - מוסיפים את הבצל ומטגנים קלות - מוסיפים גזר וסלרי ומטגנים עד שמטוגן מספיק והופך זהוב - מוסיפים את הבשר הטחון , מוסיפים את התבלינים והסילאן ובעזרת כפות עץ מפוררים עד שצבע הבשר הופך מאדום לחום - מוסיפים את הרסק והעגבניות, מערבבים הכל עד שמעורבב היטב - מוסיפים את המים הרותחים, מכסים ומנמיכים את האש לאש קטנה - מבשלים כ 10 דקות, מוסיפים את הפסטה ומערבבים , מנמיכים את האש ומבשלים 5 דקות שלאחריהם פותחים תמכסה ומערבבים מכסים ומבשלים עוד 7 דקות סהכ כ12-13 דקות - פותחים את המכסה ונותנים לאדים להיעלם מערבבים ומגישים חם - בתאבון #קשהלאקשה #אתםפשוטעצלנים #בולונז #יאבלולושמבלולו

About