نااااس التعليقاااااات السلبية...
..
اصلآ لو في حاااجة ماعاجباني ممكن إتجاوز المنشور أو الغي متابعتي لأي زول انا شايفو بنشر لي محتوى مزعج..
..
من حقهم يفرحوا و يحتفلوا ب طريقتهم ال هم شايفنها من منظورهم حاجة كويسة.. ب غض النظر عن تبعياتها..
..
مافي داعي ننكد على الناس فرحتهم و بهجتهم . بغض النظر عن تبعياتها.. دا أمر يخصهم تماماً.. و نحن نبارك ليهم و نقول مبروك تاني و تالت و ربنا يغطي عليهم و يعدل خطوتهم ..
2026-06-25 15:11:10
8
ني ني :
تبارك الله ربنا احفظكم وذيدكم في نعيمو يارب العالمين