@alinekiomii: #eurostar #paris

Aline
Aline
Open In TikTok:
Region: FR
Wednesday 24 June 2026 19:25:33 GMT
34973
3429
50
812

Music

Download

Comments

got_it_here_
sha :
Mensen er in de eerste instantie er niet uit willen laten in die hitte is insane!
2026-06-25 08:34:18
133
missnyasha_
Nyasha :
You guys deserve to sue Eurostar
2026-06-26 00:03:09
0
faatjeexx2
F :
Ik ga nooit meer met Eurostar ! 7 uur zonder eten is crazy
2026-06-25 12:38:56
58
killian.020
jetoch :
Circa 56 graden opgesloten😭😭
2026-06-25 23:47:13
1
primroseinwonderland
Jellybaby :
eurostar is zo kut, altijd vertraging
2026-06-25 13:22:49
16
homer6819
Homer :
i sawthat train yesterday and wondered how it was still running
2026-06-25 22:12:34
1
black_ink_lover
🇨🇼Black Ink Lover🇨🇼 :
RTL nieuws 😭😂
2026-06-25 09:32:40
11
maraweijgers
Mara Weijgers🥰 :
Wij gisteren 3 uur vertraging Trein vertrok 19.00, kwamen aan om 01.00 op CS Amsterdam😫 Sommige coupes kregen 1 flesje water. Daarna op..de rest had pech
2026-06-25 10:56:14
17
busra.s_
Büşra :
the boots on the ground journalism the people need!!! hopelijk komen jullie zo snel mogelijk en veilig bij jullie bestemming aan 🫶🏼
2026-06-25 17:02:32
6
melly_0800
Melly :
Was erg gezellig met jullie HAHAHAHAH
2026-06-25 01:01:01
16
sleepbby
Sleepbby :
dit is toch al de 2e of 3e keer dat dit gebeurd 😭
2026-06-25 09:58:07
5
stories_povs37
Stories🇧🇪🇪🇺🕊️ :
Positief punt wel een mooi uitzicht
2026-06-25 20:23:21
2
noomimensa
noomimensa :
Oh my days een nachtmerrie, maar volgens mij hebben jullie er inderdaad het beste van gemaakt 😂🙏
2026-06-25 09:04:55
9
moamin0035
MoAmin0035 :
Zit je nog vast?
2026-06-24 20:24:44
0
nicolasaquaa12
Nicolas the Jollof club :
Uber price
2026-06-25 05:30:06
5
ancery
aii ja :
Vind dit heel grappig, Nice meeting u
2026-06-25 02:31:44
3
d.aadem
dec :
Altijd problemen met de Eurostar. een keer 2 uur vertraging bij Amsterdam Schiphol. heb mijn overstap gemist in Brussel naar Londen.
2026-06-25 18:42:52
1
zealous19_official
Zealous19 :
is de fles water😂😅
2026-06-26 00:31:44
0
unfangg
unfangg :
😢
2026-06-25 20:56:10
0
cheyennezdaley
Cheyenne :
I’m so thankful my train was only delayed
2026-06-25 19:52:22
0
roberto_eq_
Roberto_EQ :
in deze warmte oh hell no
2026-06-25 21:52:39
0
noofvmunster
novaaa :
ik zat in die van londen en we hadden 2 uur zonder bar in de 36 graden gister maar eruit MOETEN omg jullie hadden het ZO VEEL ERGER
2026-06-25 22:26:27
0
To see more videos from user @alinekiomii, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos


About