أقسم بالله متجوزه بقالي تلات سنين وي لما ربنا كرم خليت جوزي يشتري عشان لما يرفع نبيع وي نبني بيت جبنا ب ٧تلف ونص وي سعتها وي هوا كل يوم في النزل ولا عرفنا نبني ولا سبنا الأرض 😭😭😭😭
2026-06-26 17:21:35
0
﮼نهى🌴 :
أنا اشتريت عيار١٨ ب ٦٣٠٠🥲🥲🥲🥲
2026-06-24 21:58:36
25
زهره الاحلام 😔🕊️ :
انا والله اشتريت ٦٢٤٠ وبعد كده انهار 😂😂😂
2026-06-24 20:07:35
19
smsm_872 :
حضرتك أنا البركه جيباه ب ٧٥٠٠ قبل العيد الصغير ومن ساعتها والدهب في النازل
يا عم ارحمنا بقى يا عم والنبي ارحمنا كل ما تتكلم تقول الذهب هيرد هيرد هيرد قعدت تقول هيحصل 10 هيحصل اهو كلامكم ده هم دهوت اللي بيودي في داهيه يا عم ارحمونا بقى
2026-06-25 01:14:35
1
Lara :
طيب هوا لو زاد ممكن يزيد قبل الاجتماع الفيدرالي اللي بيحصل كل اربعاء
يعني ممكن يزيد وسط الاسبوع ولا مفيش الكلام ده الا بعد الإجتماع الفيدرالي؟؟
2026-06-25 23:18:57
1
BIKER KING :
مش كنت عمال تقول للناس هوصل ٩٠٠٠ و كلام كده؟
2026-06-26 10:14:22
0
﮼سبعاااوي :
5500 النهارده ال 21
2026-06-25 14:12:03
1
Heba Amr :
أنا🙆♀️😂
2026-06-25 03:02:24
1
FOUAD🐺 :
كل ما اروح مكان اشترى سبيكه يقول الحكومه موقفه بيع السبائك هل الكلام ده حقيقي
2026-06-26 06:03:16
0
﮼إسماعيل،عسكر :
ذهب الليل طلع الفجر
2026-06-24 22:44:30
4
AMIRA Samir :
هههههههههههه انا
اشتريت وهو ٦٤٧٠ 😂😂😂😂😂😂
2026-06-25 08:21:50
1
ناديه محمد :
انا البركه دي اشتريته ٧١٣٠ج
كده معني ايه الرده؟؟؟ ال بتقول عليها
2026-06-25 09:50:13
1
Dina rady :
اشتريت ع 8000هموت بجد 😭😭😭
2026-06-25 10:55:33
0
توتا :
😂😂😂😂نزل بعد مجبناه غالي
2026-06-25 13:17:40
0
الرحـايـــمـي👑 :
يارب يبقا ب 2000
2026-06-24 21:48:42
3
Mona Ahmed :
هههههههههه الحمد لله انا البركة🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
2026-06-24 22:24:52
3
Abo tamim :
المحلات مش معترفه بالاسعار
2026-06-24 22:26:38
2
Mona Khalaf :
انا😂
2026-06-24 21:48:16
2
Nada Nageh :
أنا البركه خسرانه حوالي 50000 يالهوي الدهب لو مطلعش هتجلط 😂😂😂😂
2026-06-25 19:42:11
1
To see more videos from user @mohamed.alalfty, please go to the Tikwm
homepage.