@mostafakhademalreza: 🚨 سلطنت برای بار دوم در ایران سقوط کرد دادگاه اداري پاریس اعلام کرد: تظاهرات ۳۰خرداد در معرض حمله بزرگ رژيم ايران يا شاهپرستها قرار دارد و ساواك تهديد به بمب گذاري در اين تظاهرات كرده است بعد هم معلوم شد فردی به اسم محمد صادقی آهنگر که قبلا بسیجی و حالا شاه پرست شده در خشونت علیه مجاهدین خیلی فعال است اگرچه این پروژه شکست خورد اما سلطنت برای بار دوم نزد ایرانیان سقوط کرد و سامانه پادشاهی هم به زباله دان تاریخ واصل شد. #سلطنت #ساواک #سامانه #سقوط_دوم