عشان كلامك يكون منطقي انتظر ساعتين علي الاقل قبل ما تقيس السكر وممكن تكون مش مريض سكر أصلا
2026-06-25 16:48:31
2
Nawal Ali :
ايه الكذب دا
2026-06-24 20:46:57
2
❣️ نغم❣️ :
اولا ممكن يكون مش مريض سكر اصلا ثانياً مفيش قياس سكر بعد الاكل مباشرة كده لازم على الأقل ساعه بعد الاكل
2026-06-24 23:00:41
7
ندى الورد :
كيف مشيت. لما نزل السكر كده أنا على الطيبات وبشرب قصب لكن والله السكر بيعلى ويسبب لي هذيان وساعات ما احس بأعراض بس دايما دايخة وتعبانه من السكر اعمل فيديو عن الأكل بتاعك لما وصلت لكده
2026-06-25 23:48:34
0
ليدي :
انت ماعندك سكر. ف عادي تأكل كل السكريات ما يرفع عندك
2026-06-25 18:28:39
1
Hazem sawah :
السكر تقيسه بعد الاكل من ساعه لساعتين
2026-06-25 07:15:10
1
user5309749786208 :
مساء الورد ياغالي الشيف شوقي عبدالجليل ايجي مارت
2026-06-25 01:55:07
1
Ghaith :
القياس بعد نص ساعه
2026-06-24 20:34:28
3
user3011814130798 :
لازم يطلع كده علشان مش بعد ساعتين اتقي الله
2026-06-25 16:25:33
2
مانـــ🥷🏻دو||Mando★★☆ :
هو فيه حد بيقيس بعد الاكل علطول
2026-06-25 10:53:41
1
D :
ماشاء الله
2026-06-24 20:14:45
1
maha maher :
مافيش حد بيقيس السكر بعد الاكل علطول لازم بعد الاكل ب ساعتين
2026-06-25 10:44:42
1
ابو ملك :
على الاقل ساعه يافالح وبعدها تقيس السكر
2026-06-25 03:57:49
1
bob :
هههههههههههههه طب متصبر ساعه
2026-06-24 23:13:01
1
ابداع & مهارة :
نهى النبي صلى الله عليع وسلم من الشرب من فم السقاء او القربة وهي القارورة او القنينة