الحياه كلها عباره عن كاس وسيجاره فاحرم نفسي ليه
انا كده كده رايح بصحتي ولا بدون عشان كذا اروح وانا مبسوط ودماغي معمره
2026-06-25 11:32:49
2
Mahmoud Ahmed Ghaly :
السلام عليكم دكتور لوسمحت أنا شباب ٤٠ سنة الحمدلله كويس بحب كل ٣ اشهور أتبرع بالدم هل يوجد مشكلة فى ذلك على القلب
2026-06-25 16:13:40
1
تركي علي :
عجيب
2026-06-25 16:33:39
1
mohammedelyasergy7 :
انا شغال لحام ضغط عالي في مواسير البترول
فهل فيه مشكله ليا انا مش مضخم والحمد لله20سنه في المجال وتنصحني به فحوصات
2026-06-25 15:45:51
1
raouf :
سجاير غير مضره
2026-06-25 13:29:15
1
ahmed magdy :
لوسمحت يادكتور هو ليه لمابستحمى بحس بضيق نفس
2026-06-25 16:46:39
1
mohammed amer :
ازاي اقدر اطمن علي قلبي
2026-06-25 07:21:41
1
Eng-Ahmed adel :
حضرتك انا بطلت السجاير من 7 سنوات كده انا رجعت تاني طبيعي اكن لم اشرب ولا لا
2026-06-25 03:53:47
1
Mohamed El-mhathet :
جزاك الله خير
2026-06-25 01:14:04
0
Professor faisal :
اغلب الناس اللي عندهم القلب وانسداد الشرايين هم اللي ما يدخنون للعلم .. المشكله الاكبر هي الغذاء والدهون هي اللي بتسبب جلطات القلب والسكر .. صلح غذاءك واترك اكل المطاعم .. التدخين اضراره اكثر شي على المعدة والقرحه .. انا مدخن ٥٠ سنه ادخن ورياضي .. وادخن في اليوم باكتين ونص
2026-06-25 15:25:45
1
ahmed :
خايف اموت😢
2026-06-25 18:49:57
0
fofo🕊 :
دكتور هل الزنجبيل يرفع الضغط؟؟
2026-06-25 13:09:04
0
Ahmed Alazka :
في العناية كان 20 حالة شفاهم الله هل كلهم بيشربو سجاير
2026-06-25 03:53:51
0
Mohamed Morad :
🥰
2026-06-24 23:55:03
0
علي الفرطوسي :
❤️❤️❤️
2026-06-25 15:45:50
0
To see more videos from user @drhanymehany, please go to the Tikwm
homepage.