@egateway.gr: Πριν παραγγείλεις δες τι αλλάζει, ποια δέματα επηρεάζονται και πόσο μπορεί να αυξηθεί το τελικό κόστος της παραγγελίας σου. #τελωνειο #aliexpress #temu #shein #δεματα
Μου αρέσει που η Ε.Ε ήταν υπέρ του ελεύθερου εμπορίου...!!!!😂😂😂😂
2026-06-25 05:25:37
9
Vika Vika :
Kante video gia iHerb please 🙏 plironoume telonio ama psonizoume apoki?
2026-06-25 05:36:00
0
Dimitris Ths :
έλα βρε ανέστη μου θα ψωνίζουμε από ευρωπαϊκές αποθήκες είδη το shaine έχει σηματάκι μέσα στην ιστοσελίδα του ευρωπαϊκή αποθήκη
2026-06-24 23:02:13
6
apache :
Δεν παραγκελνω
2026-06-25 10:01:28
0
George Malekas :
Ειδικά από τεμου που λέει κάτω των 150€ εγώ παίζει να παίρνω με την πιστωτική μου μαλακιες που δρν χρειάζομαι για να φτάσω τα 150 και μετά δωρεάν επιστροφή όσα δεν χρειάζομαι 😂
2026-06-25 06:27:32
1
nikos karajon :
αυτό είναι το ali express δεν νομίζω να είναι το ίδιο
2026-06-25 04:05:59
1
Meri meri :
αν παραγγείλω σήμερα??
2026-06-25 10:22:14
0
babislelekas :
Αν κάνουν υποκατάστημα εδώ θα το λύσουν το πρόβλημα
2026-06-24 22:44:09
7
user88142507123907 :
εχει το τεμου αποθήκη ευρωπαικη
2026-06-25 04:14:09
0
Fraoulaki Fraoulaki :
μέσα στο καλάθι θα είναι αυτές οι χρεώσεις? εγώ έκανα παραγγελία Ιουνίου αλλα θα έρθει Ιούλιο αρχές θα πληρώσω έξτρα?
2026-06-25 03:42:07
0
tasoulakourtsidou :
Δεν τα λές καλά
2026-06-24 22:14:49
1
photovrohia :
δέμα που πρόκειται να μου παραδοθεί μετά την 1η ιουλίου, θα χρεωθώ τις νέους φόρους;
2026-06-25 04:08:47
0
Gwgw Dimpi :
Δηλαδή αν η παραγγελία φτάσει μετά την 1 Ιουλίου θα χρεωθουμε;
2026-06-24 23:04:05
0
Andros :
δεν θα αγοραζουμεν.
2026-06-25 15:04:33
0
Elenagr :
παλι πιο φτηνα βγαινουν
2026-06-25 12:26:11
0
fufutos :
φίλε μου αυτό είναι μεγάλο πρόβλημα για φτηνά ανταλλακτικά ηλεκτρονικών πχ τρανζίστορ της αξίας 0,05 ευρώ τα οποία δεν υπάρχουν στην Ελλάδα. φαντάσου να θέλεις πέντε διαφορετικά τρανζίστορ τότε η τιμή αντιβαίνει από το μισό ευρώ στα δεκαπέντε και μισό ευρώ.
2026-06-25 12:35:52
0
apache :
Κοιτάξτε πόσο πήγε
2026-06-25 10:00:49
1
Alex43_55 :
Αξιόπιστο κατάστημα
2026-06-25 09:30:22
0
Efthimiou Efthimios :
p😅/"
2026-06-25 07:43:45
0
apache :
Κοίταξε πόσο ανεβαίνη
2026-06-25 09:59:59
0
mariaiakovou6 :
πώς θα καταλάβω αν μου έβαλαν έξτρα χρέωση στο σειν και στο τέμου αν τα παραγγείλω σήμερα ;
2026-06-25 16:49:37
0
apache :
@
2026-06-25 09:59:28
0
dyspzrp0voxb :
και μετα σου λένε για το TEMU...
2026-06-25 07:46:51
0
eleni kafandari :
αισχος
2026-06-25 13:10:15
2
To see more videos from user @egateway.gr, please go to the Tikwm
homepage.