طيب ممكن حضرتك تكلمينا عن ايمت نعرف انو في تحسن واننا على الطريق الصح معو.. رغم اني تشافيت وشتغلت على نفسي وصرت هادية جدااااً وهو بطل يدفشني بعيد بالعكس بينا جو من الهدوئ والسكينة.. بس التواصل قليل لساتو.. وبخاف احياناً مانوصل لمكان بعد كل هاد
2026-06-25 01:30:44
3
Nine :
احنا منفصلين بقالنا شهر و25 يوم هل ممكن انو يرجع ؟
2026-06-24 22:59:44
1
Hadeer Ramadan :
طيب ليه ؟ انا مش قادرة افهم
2026-06-24 22:03:47
0
Sig Ma ོོོོ :
وكيف يلتقون
2026-06-24 21:57:23
1
A✨ :
عمل انفولو فجأة من غير اي مشاكل بعد اتصال عادي بقى لنا سنة ونص مع بعض؟ يعني نهاية العلاقة؟
2026-06-25 02:52:56
0
laly :
احنا زملا في الشغل مكناش في علاقه بس في تلميحات.. حصل خلاف وهو اختفي من تلت شهور مش بنتكلم ولا بنتقابل.. اتقابلنا من يومين واتكلمنا بس بعدها بعتله علي حاجه في ااشغل رد بعد عشر ساعات بيقفل كلام.. المفروض خلاص كده اشيل الموضوع من دماغي? هو كده مش مهتم
2026-06-25 01:50:27
0
اْلـعَنّــُ..⏻ :
طيب الاجتنابي هي نسب متفاوته بالاشخاص مش كلهم سوا ؟ وهو برضو يحب ويبي يستمر بس مشكلته مايعرف يواجهه هذا الحب او يعترف فيه ممكن خوف من المشاعر بتحسيه يتعامل بحذر شديد جدًا مع الانسان الي شاده او حاس معه بعواطف ومرات بتحسيه قريب منك بس بتحسي في شي كبير ناقص رغم انها من الشخصيات الي بتحسي معاها بامان واخلاص خفي ومش متلاعبين
2026-06-25 03:16:43
0
❤️ :
لو عمر بلوك عشان مضطر طيب؟
2026-06-25 00:56:13
0
Rina :
انا الي تركته وكان يراقبني فالبداية وقطع معاد يرقب بس مابينه بلوك فترت ٣ شهور هو فحالو وانا فحالي وش يعني ؟
2026-06-24 22:02:58
1
Li.t :
دكتورة الشخصية التجنبية هيا مو افضل شخص بالعالم اذ انتهت العلاقة عادي مو شي محزن
2026-06-24 22:49:00
0
لِيا :
تخاصمنا يومين اتصلت عليه عبرلي عن غضبه الشديد جدا ومن يومين ماعد كتب ولا أتصل شو ساوي ؟
2026-06-25 02:37:55
0
R :
ازاي ممكن نفتح باب تواصل بعد خلاف وهروب قاسي منه
2026-06-24 22:27:13
1
dalia maher :
عمل بلوك وبعد ٤ ايام فكه ودخل كلمني
2026-06-24 22:52:53
0
To see more videos from user @dr.daliamagedelkateb, please go to the Tikwm
homepage.