زيزو وبن شرقى و ترزجية وبن رمضان يمشوا و الاهلى يمشى كمان ، الاهلى مش عارف بيعمل اية ؟
2026-06-24 23:27:34
1
Abo (Adam & Kayan) :
إدارة تعبانه
2026-06-25 04:49:52
0
mohamed :
2026-06-25 01:38:33
0
حسام :
بن شرقي لأ
2026-06-25 07:38:53
0
Bekoo :
زيزو ايه اللي لعيب يا كابتن
2026-06-24 23:07:38
0
🤼♂️mohamed 🤼♂️ :
تابعني
2026-06-24 22:09:41
0
CR7》TAHA :
امام عاشور
2026-06-24 22:10:47
0
🔱 خـالـد 🔱⛎ 🇪🇬🌊 :
كلامك صح جدا
بس انا شايف ان زيزو يمشي
زيزو مقدمش لحد دلوقتي اي حاجة
ومن قبل ما يجي انا كواحد من ناس كتير
مكناش عايزينه يجي ..انا بشوف زيزو لاعب عادي في لاعيبة كتير موجودة مش واخدة حقها احسن منه ..شوفوا الكورة اللي ضيعها اخر مبارة لمصر هظف اب حد مغمض يجيبوا انفرد باللاعب والجون ولسه عايز يتمنظر ..فراحت منه
لكن انا معاك جدا في كل حاجة
بس انا شايف زيزو انت كنادي تعتبر جيبته ببلاش لانك جبت اللي ادفع فيه من اعلانات وكده وكسبت كمان فلازم يمشي هو مش مأثر لدرجة انك تقول مش هتعرف تجيب لاعب زيه