صح بس الفراق صعب جدا خصوصا لو كانت كل حياتك الله يرحمك ي امي 💔
2026-06-25 10:16:29
23
دموع على شفاه تبتسم :
ههههههههههه فعلا هو اللى يبكى علينا هو ارتاح احنا التعبانين الحمد لله 🥰🥰🥰🥰
2026-06-25 05:56:54
9
Mustafa Abo Sabry :
ربنا ميحرم حد من حد بيحبه وغالي عنده 😭
2026-06-25 13:15:22
5
Sherif Zinhom :
الفنان المحترم ده كل كلمه قالها صدق فيها و حق الله يرحمه و يرحم اموات المسلمين أجمعين و يرحمنا و يحسن خاتمتنا
2026-06-25 07:29:05
5
حمووو :
فعلا والله صحيح تسلم لسانك 🥹🥹🥹🥹
2026-06-25 11:26:45
3
ahmed Elghonimy :
لما بنبكي علي الميت بنبكي علشان الفراق
2026-06-25 09:02:15
2
Sayed Alone :
اللهم ارحم امي وابي واخي واموتنا واموات المسلمين اجمعين وجعلهم عندك في جنات ونهر في مقعد صدق عند مليك مقتدر اللهم صل وسلم وزيد وبارك على سيدنا محمد وعلى آله وصحبه وسلم تسليما كثيرا
كلام صح مقولناش حاجه بس ده كلام العقل لكن كلام القلب حاجة تانية خالص الفراق صعب أوى أنا فقدت حتة منى إبنى وشاب عنده 20 سنة وأحن الناس عليا وحادثة عربية وأنا كان آخر حد سمع صوته وقالى خمس دقايق وداخل على البيت ومدخلش البيت من المستشفى على قبره أصعب موقف حد يتحط فيه حتى أطلب أشوفه مرضيوش حتى حيطان البيت حزينة والبيت مبقاش بيت الفرحة اتطفت ربنا هو الأحن عليه
2026-06-25 12:01:18
3
النادى الاهلي وفوق الجميع :
الله يرحمه نورهان خليل يارب العالمين
2026-06-25 12:03:34
1
slaheddine_Dhahbi :
قمة الإبداع النقد
2026-06-25 12:02:34
2
Mahmoud Meda :
الله يرحمك يا والدي ويجعل ماواك الجنه ويسكنك فسيح جناته