@nahlaahmed4607: � مش كل موبايل تحت 10 آلاف صفقة كويسة! في أجهزة لسه بتتباع بمواصفات قديمة جدًا رغم وجود بدائل أقوى بنفس السعر. اكتب اسم الموبايل اللي ناوي تشتريه وأنا أقولك رأيي فيه 👇📱 #capcut #fyp #trending #موبايلات #Nahla
محتاجه ضروري ترشحيلي موبيل اهم حاجه كاميرات حلوة وامكانيات كويسه في حدود ال 10000
2026-06-25 18:34:33
1
Mahmoud Elmeteny :
عاوزين ترشيح من ١٤٠٠٠ ل ١٦٠٠٠ اندرويد
2026-06-26 15:57:38
0
هفكر في اسم بعدين :
مين احلا realme c53 ولا iphone 8plus
2026-06-26 09:40:31
0
حموٌ😘 :
فيفو واي 29
2026-06-26 06:00:01
0
مازن :
ضيفي عليهم vivo Y11d
متسعر غالي جداا علي إمكانيات تحت الصفر حرفيا
2026-06-25 23:29:58
0
🦅ZiZo Elhawary🦅 :
الي عايز موبايل حلو تحت 10000تلاف ياخد السامسونج A07 او OPPO A6X موبايل جميل او الردمي نوت 13 العادي هو قديم بس حلو و في الريلمي C85 برو
2026-06-25 07:20:57
1
Mahmoud Ibraheem :
انا كنت عايز اسأل عن موبيلين و مش عارف مين الأحسن بين (xiaomi redmi note 14)و. (infinx hot 60 pro)
2026-06-25 22:56:07
0
✨وصيت الرسول ✨ :
محتاجة حضرتك ترشحيلي موبيل ب 10000ل20 الاف يكون كاميرا حلو واداء كويس ويكون زكاء اصطناعي زي اوبو رينو 15
2026-06-26 00:06:31
0
MERO :
نوع تليفون كويس متكامل من مساحه وكاميرا عاليه ومعالج ب10000
2026-06-24 23:01:50
0
El TWFIK :
انا كنت عايز اسأل سؤال هل اي جهاز انفنكس بيقل تجربته بعد 6 شهور استخدام
2026-06-26 00:31:37
0
Essam. AL. jokar :
السلام عليكم ورحمة الله وبركاتة أختي في الله معايا اوبو رينو 8 t 5g من سنتين. ممكن. مواصفات من اوبو برده نفس امكانيات اللي معايا
2026-06-25 11:27:52
0
emad hassan :
موبايل ب 20 ايه الانواع
2026-06-25 09:51:41
0
Ahmed Salah :
عايزين فيديو لفوق 10 ولحد 15
2026-06-25 09:20:17
0
MORA :
طب احسن تليفون ب 13000 جنيه لو سمحتي
2026-06-25 04:43:08
0
Mohammed :
هندسه كلمينا عن الاوبو 16الجديد
2026-06-25 03:26:33
0
Tamer mahmoud :
للو سمحتي من فضلك موبيل الترا 26s ممكن اعرف رائيك فيه وعنوانك فين لو تكرمتى اهتمى بالتعليق
2026-06-25 02:56:16
0
Abo Hamza :
طب رينج 20 الف يجيب ايه انا توهت
2026-06-25 00:39:30
0
mo.gam3l :
ممكن موبايل ف حدود 6 او 7 للاستعمال الشخصي
عايز معالج كويس الى حد ما كاميرا مقبولة
استخدامي هيكون فيديوهات يوتيوب فقط
2026-06-24 23:00:26
0
Murshed :
أجمل ما قدم أسعار أو أي معلومة عن الهواتف👍
2026-06-26 16:06:31
0
𝑫𝒐𝒏 𝑨𝒏𝒂𝒔🧛🏻 :
ال Honor x9d بكام؟
2026-06-26 13:24:24
0
يوسف محمد :
انهي احسن ريلمي 12 ول ريدمي نوت 15
2026-06-24 23:48:56
0
عصام الهمشري _Essam ElHamshary :
السلام عليكم ايه الاخبار يا رب دايما تكون بخير كنت محتاج مساعدتك محتاج ترشح لي افضل تليفون من حيث المعالج يكون المعالج فايق جدا والكاميرا تكون ممتازه لاني بصور فيديوهات وصنع محتوى ويكون الجهاز ما بيسخنش يكون سطوع تحت الشمس عالي شويه فممكن ترشح لي جهاز في حدود 30 او 25000
او اقل
2026-06-26 16:37:45
0
Amr Mhmd776 :
❤️❤️❤️
2026-06-24 22:49:49
0
𝔸𝕓𝕠.𝔸𝕕𝕒𝕞 :
رشحيلى 3 موبايلات تحت ال 20
بالمواصفات دى
شاشه مسطحه كبيره فوق 6.8
بطاريه فوق 6000
معالج محترم ورامات 8 مساحه 265
5 g . nfc
مش فارق الكاميرا ولا الالعاب .
غير سامسونج
2026-06-24 23:47:22
0
To see more videos from user @nahlaahmed4607, please go to the Tikwm
homepage.