معايا سماعه AKG سامسونج تايب سي بس لما برن على حد الصوت بيقطع ويطلع من التلفون نفسه واول م اقفل المكالمه الصوت بيرجع من السماعه عادي حتى لما بلعب فري فاير بيتحصل نفس المشكله لما افتح مايك ي ريت لو تعرف الحل قولي
2026-06-26 14:54:35
1
محمد جمعه :
بالله عليك تليفونك نوعيته ايه سامسونج ايه يعني❤️
2026-06-26 15:43:23
1
𝐌𝐎𝐀𝐓𝐙 :
ازي عملت بصمة شاشه
2026-06-26 00:50:10
1
Mohammed :
هو ده سامسونج كم لو سمحت
2026-06-26 06:27:45
0
احمد :
بطئ الفون دا ملوش علاقة يسطا بال ٦٠ هرتز هي فونات سامسونج المتوسطة كدا ديما بتبطأ مع كل واجهة جديدة تنزل