elli defa,yüz defa söylüyorum insanları dış görünüşü ile yargılamayın!
ouzhanın ve hanımefendinin sesi yeter sesi, abimizin şarkılarını hala severek dinliyorum.
2026-06-25 05:33:38
69
BUTİKÇE :
OLMUYOR YA TİP ÖNEMLI
2026-06-25 07:06:05
40
Filistinözgüroluncayadek :
Neden ouzhanı her gördüğümde başından çok şey geçmiş gibi hisseddiyorum ama
2026-06-25 08:33:53
65
🦋🪷GÖNÜL🪷🦋 :
yemin ederim laf olsun diye yorum yapanlar var
2026-06-25 09:39:27
16
Nesli_Han_YAPAR2199 :
abi neden aldın bu kiloyu yaaa 😳 umarım sağlık sorunu değildir
2026-06-25 05:59:12
20
__Kübraa🌸 :
ouzhanı geçmiş yıllardan bu yana çok severim ve severek dinlerim,adamın yaşı 41 olmuş kilo alması normal,kilo bu alınır verilir zaten kendide bi kaç video öncesi yaşlandım biliyorum kilo aldım 41 yaşına girdik abi normal diyor,yıllar herkesi değiştiriyor,yaşlandırıyor,kilo aldırıyor,adam sürekli 2011,2012. yıllarında ki halinde kalacak değildi ya🙂
2026-06-25 08:28:05
11
ᴬᵞᴷᵁᵀ☆☆☆ :
2026-06-25 10:22:43
11
toprak :
bu nasil bir tarz
2026-06-25 00:44:12
11
Hilal2741 :
Oğuzhan ın utanması masumluğu çok tatlı ama inşallah önümüzdeki bahtı açık olur hak ettiği yerlere gelir 🥰
2026-06-25 10:04:28
18
ömer saim 2534 :
Oguz tam yıldızlaşacak bir sanatçı duruşu tam bir beyfendi adamsın
2026-06-25 07:48:59
13
Ahmet Kılıç :
Şu adam artık meşhur olsun da kalemi sesi on numara 14 senedir dinliyorum hak ettiği yere gelemedi bir türlü
2026-06-25 11:38:12
7
Tesadüf :
vesikalık foto çekinmeye gittiğimizde verdikleri bize asla uymayan ceket değil mi bu 😅
2026-06-25 08:35:16
3
Ayşe 4747 :
oguz han ses süper ama maalesef hak ettiği yerde değil
2026-06-25 10:38:05
5
EV''siz ÖMER :
oğuz abi eskilerden sahip çıkalım dostlar 👑
2026-06-25 12:37:01
7
Cano :
Oğuz han’ın karakterı şarkıcım sanatçıyım diyenlere bın basar maşallah başarılar diliyorum Allah yolunu açık etsin
2026-06-25 10:48:20
7
Y.K :
Parça Bağımlılık yaptı 😁
2026-06-24 23:28:25
11
ErdaL :
Ouzhan doblocu enişte olmuş
2026-06-25 16:45:46
0
Erkan Yadigar :
adam müziği bıraktı müzik onu bırakmıyor
2026-06-25 17:09:11
1
Hüseyin :
Oğuzhan dedik, avukat Hayati çıktı
2026-06-25 16:26:51
1
HTC :
Niye şarkıyı bu kadına verip mahvettin sana daha çok yakışıyor yazık olmuş senden dinlemeye dewam✌
2026-06-25 16:31:23
0
kksal121 :
herkesin ünlü olduğu tuhaf bir çağda yaşıyoruz
2026-06-25 08:00:29
0
Süleyman :
çok güzel söylüyor Oğuzhan abi unutmayın kötü yorumlar kötü insanlara aittir..
2026-06-25 14:29:57
2
siempre :
Hayatımda gördüğüm en kötü kombin
2026-06-25 09:06:34
0
To see more videos from user @onalproduction21, please go to the Tikwm
homepage.