بجد شكرا جدا تحفه بس pdf اللي المستر بيحل فيه محدش كان بيكتب معاه خطي كان كبير اوي كنت بكتب بأيدي مش بالقلم علي الفون لو معاك ربنا يجزيك خير بجد
2026-06-25 08:50:17
8
ح🥀سن :
ألايف التاني الله يخليك❤️
2026-06-25 18:32:24
1
Basbosa Hamada :
اللايف التاني كمان بقي النهارده
2026-06-25 15:50:43
1
Shahd Mohamed 🙂↔️ :
لو لسا بذاكر المنهج اسمعه و لا لا
2026-06-25 06:38:32
0
Menna :
هو الأحسن تكتب اللي واقع منك بس او جزئيه مش فاهمها
ولو مثلا في سؤال هو فسره كله او في جزئيه حلوه او قال عليها مهمه اكتب السؤال بشرحه باجاباته بالقاعدة جمبه كده هيبقى أحسن
لان انك تكتب قواعد بس مش مفيده اوي لان انت معاك القواعد كلها في الكتاب
ده رأيي يعني
2026-06-25 07:40:00
2
Monarch Thv✨❤️ :
الله يبارگ لگ
2026-06-25 11:30:13
0
7ema✨️🦅 :
جزاك الله خير ❤️
2026-06-25 05:03:33
0
MOHAMED SALAH :
لخصته ازاي ؟! انا لو عملت كدا فيها اسبوعين قدام 😂😂😂
2026-06-25 01:05:35
2
🫦🌷 :
الله يستركوا والله هروح انقلهم و بعدها اسمع الايف ×2 😂🙂
2026-06-25 13:24:21
0
SàMar Osama💕 :
💗💗
2026-06-25 08:45:24
0
Mody☠️🐊 :
😁😁😁
2026-06-25 19:48:16
0
To see more videos from user @todays_students, please go to the Tikwm
homepage.