şampiyon Amedspor sevseniz sevmeseniz buna biat edeceksiniz. herbiji Amedspor 👑✌️❤️🌞💚✌️👑
2026-06-25 11:33:42
7
FıRaT :
2026-06-25 09:28:36
14
ateş :
hepimiz amediz✌
2026-06-25 10:52:47
0
Sinan DOĞAN.21 :
böyle daha da büyütüyor lar AMEDSPOR U farkinda değiller 💚❤️
2026-06-25 07:30:47
13
2+2=1 :
ODTÜ'de ki öğrencilerin elinden alabiliyorlar mı pankartları
2026-06-25 06:34:04
7
Poyraz Şahin :
yani gerçekten yapıyorlar. ne zaman insan olacaksın 💚💚💚
2026-06-25 10:57:01
1
ekrem sayan :
en büyük amed baka büyük yok
2026-06-25 09:53:48
1
Pota altıcı Eren :
Diyarbakır'da yapılmaz bu haksizlik her zaman yanındayız
2026-06-25 09:22:27
4
Deniz.Destan.Dewrim? :
öğrenecekler AMED nekadar büyük olduğuna 🤝
2026-06-25 06:56:53
5
SERO56 :
ben olsam benden alamazlardı
2026-06-25 09:57:41
1
Amedcan21 :
kör olsanız bile göreceksiniz ✌💚❤
2026-06-25 12:10:35
2
Abdullah Ineç :
nasıl kardeşçe yaşayacağız bu zihniyetle çocuklarımıza kavgalı bir gelecek mi bırakacağız kesinlikle şunu anladım bizden komşu bile olmaz inşallah yanılıyorum ama berbat bir gelecek bizi bekliyor