@destinasitv: Jual 10,000 Pinggan Kuey Teow Goreng Guna Kayu Arang | Street Food Perak 📍Lokasi » Zack Koay Teow Kerang Lot 347222 Tepi Rumah Kedai, No 7, Jalan Rokam, Pekan Razaki, 31350 Ipoh ⏰ Waktu Operasi » Setiap hari kecuali Isnin dari pukul 7 pagi hingga 7 malam ☎️ Nombor Telefon » 017-596 2756
mak aih patutlah orang kata sedap. cili kering masak 12 jam ooooo
2026-06-26 00:58:25
2310
Elle Isaac :
Jgn makan koteaw ni..sumpah ngigau malam. tau esokny snyap² sampai lagi kedai dy. aku da la duk jauh..gigih gak la dtg esok ny.tutup plak🤦🏻udah mnggeletar badan..aje naya
2026-06-25 12:58:31
1106
Nunushiha🇵🇸 :
konfem sedap ke ni korang, aku ni dah kecewa try char kuew tiaw banyak tak kena dengan tekak ni, kalau kata konfem sedap, nak ke teman pegi nerai
2026-06-26 06:46:31
428
Hidayu Hashim :
sy mula mkn mse die niaga moto roda tiga... mse tu kecik lg abh bwk pegi mkn....
2026-06-25 13:14:46
331
Kae :
Ni baru betul char kuey teow! Bukan macam yang banjir leleh tu! Terbaikkk
2026-06-25 16:09:55
202
nazrim64 :
Taugeh ipoh , food caramel ... antara yg digunakan ....
2026-06-25 14:35:00
178
UMI LIZ :
Cara abg cakap 10ribu pinggan x riak bang,sy accept✅✅
2026-06-26 06:39:31
156
Catnis :
Memang sedapppp
2026-06-26 01:54:48
89
FlyRacer8055 :
cmna dia buka tutup api kalau tak masak. berasap kuali tu haha
2026-06-28 00:00:35
11
Akmal :
udang, kerang, kicap tu dah bagi rasa umami yang padu dah.
2026-06-25 16:01:31
30
Nursabrina Sab 🍉 :
bru je pi taiping minggu lepas, knpa bru fyp skrg, so nak kena pi lgi ka mcm mna nii 😂
2026-06-26 12:45:27
14
Aidil Shimoziki :
ni bukan nak glazing ke apa, tapi char kuey teow dia memang surrr
2026-06-26 03:19:57
9
Nose_Bleed :
Kueh teow zack ni aku dh makan sejak dri darjah 1. Masatu ddk kt pekan razaki. Sekolah kt Sg Rokam. Skang umur aku dh 37 tahun. Masih meniaga lagi kueh teow zack. Semoga terus maju jaya
2026-06-25 23:34:32
68
Seorang PENDOSA 🕊️🤍 :
Asal sedap ja JAUH.. 🥹🥹👉🏻👈🏻
2026-06-26 01:06:42
39
Nisaaaaaa :
dh masuk tiktok ni, harapnye klu aku nak mkn, ade laaa meja kosong 🥺🥺🥺😂
2026-06-25 14:54:31
23
TRUSTED BUYER :
Saya tak kisah orang letak Ajinomoto asalkan barang basah semua fresh tak layu atau dah lunyai busuk pastu dibasuh cuci bersih sebelum dimasak. I love Ajinomoto. Sekian.
2026-06-27 01:43:16
9
Princess 💕👑 :
sedap = jauh 🥰
2026-06-26 02:44:15
6
JalanJalan5s :
Abg zack!!!!!! Sy dr bujang sampai anak dah 3 mkn cni lg!! Selalu sy call dlu tny bukak ke x... Pastu suh simpan dlu kt sy satu🤣
2026-06-26 10:40:36
12
Miss Irene🕊 :
memang best selalu p mkn sana
2026-06-25 17:47:12
10
Akmal Azhar :
steadyy pakcik zack
2026-06-25 11:48:07
5
Ye Llie Anne :
Dengan kerang fresh nyaaa
2026-06-26 03:51:12
5
hidiaq :
pkoi 10.35pm dia lalu plak dh. hahaha terlioq 😭
2026-06-25 14:35:31
31
lyme :
wehh nak kena drive dekat 7 jam ke semata nak try 😭
2026-06-26 03:08:27
7
shaifulfaiz2 :
sedap wei kuey teow abg zack ni .kome patut cuba...
2026-06-25 14:07:10
7
Mimi_Suha :
Maaf syaakappp indah khabar dri rupe n rasa😂 bgi sya gagal mkn sni mhal..sy mkn ckt special rm25😂😂😂😂😂
2026-07-25 02:12:18
1
To see more videos from user @destinasitv, please go to the Tikwm
homepage.