@juniejane_: ไม่ได้ทำแบบนั้นแล้วค่ะ ตอนนี้โสดแล้ว

จูนี่เจน🥹
จูนี่เจน🥹
Open In TikTok:
Region: TH
Thursday 25 June 2026 08:57:52 GMT
10068
847
18
24

Music

Download

Comments

yumhua
ดัมไดเด๋าดึก :
ไม่ได้มองหน้าเลยค่ะ
2026-06-25 09:26:46
22
_4078w1
เมมัชชา :
อรืม
2026-06-27 08:18:48
0
from.korea3
from korea :
อ้าว โสดได้ไงแม่
2026-06-25 09:24:26
3
nut18103
ดอนอ.🫠 :
คนสองง
2026-06-25 09:26:27
1
baby.crxam
อย่างสีเหลืองเยลโลวว :
โสดกี่โมงบอกแม่
2026-06-25 11:00:17
0
xeezearis_
MODEL :
มองตั้งนานพึ่งเห็นหน้าพี่ค่ะ🫦
2026-06-26 01:28:09
1
babybctin
mother :
ถ่ายส่งมาให้ดูหน่อย
2026-06-26 04:13:47
0
lovelyplaifah
deevil moo :
มองแต่่หน้าพส.คนสวยงะ ขนาดเป็นผญ.ด้วยกันยังรู้สึกเอ็นดูมากก น่ารักจีงงง🥺
2026-06-25 14:26:47
1
To see more videos from user @juniejane_, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos

#بابا كان في عزاء واحد صديقه ولما رجع كان على غير طبيعته، قاعد ساكت وحتى مقالش السلام عليكم زي ما هو متعود!  اتجمعنا حواليه نسأله مالك؟ في إيه؟  سكت شوية وقالنا: حاجة غريبة إن الناس توصل للمرحلة دي من عدم الإنسانية.  رد أخويا وقاله: حصل إيه يا بابا بس!  قاله وهو مستغرب عارف فلان اللي طلق مراته بعد شهر من الفرح من خمس سنين؟  قولنا كلنا أيوه ماله؟  نسيت أقولكم إن الراجل ده كان هو وزوجته بيحبوا بعض من قبل الزواج بفترة طويلة جدًا وعافر كتير عشان يتجوزها، كنا في منتهى الذهول لما بابا قالنا إنه لما كان واقف في المقابر بيدفنوا الميت، لقوا ورق جنب القبر ملفوف لفة غريبة وجنبه كيسة ولما فتحوه لقوا عروسة مكتوب عليها كلمات صعبة جدًا زي:  الطلاق، المرض، والتفريق وغيره!  وكاتبين عليها اسم الراجل ومراته، وبالفعل هما اطلقوا وفات سنين والناس مش فاهمة حصل بينهم إيه يخليه يطلق مراته اللي كان نفسه يتجوزها، فورًا دفنوا الميت وجابوا شيخ فك العمل. أخويا لما سمع الكلام من بابا أقنعه يروح بنفسه للراجل ده ويحكيله كل حاجة وإنه لازم يروح يرجَّع مراته لإنهم فعلاً كانوا محترمين جدًا وبيحترموا بعض وانفصلوا ومحدش سمع عنهم حاجة غلط ده غير إنهم محدش فيهم اتجوز بعد الطلاق.  وبابا فعلاً اقتنع بالكلام وراحله وحكاله كل حاجة وراح معاه لأهل البنت عشان يقتنعوا إن ده السبب فعلاً، ولما راحوا لقوا أهلها بيعيطوا وبيقولوا إنها جالها كانسر من كام شهر!!  وهنا زوجها مكنش مصدق وفضل يعيط زي الطفل الصغير وقعد يدور عليها في البيت لحد ما دخلها وقعد يقولها مش هسيبك، هنتعالج، متقلقيش..  ساعتها بابا استأذن وسابهم ولما قالنا الخبر كنا زعلانين عشانهم، كل ده حصل بسبب إن حد مؤذي شافهم أحسن منه!!!  كنا كل فترة بنسأل عليهم، هي حالتها كانت بتتحسن يوم عن يوم، كان زوجها بيجي ياخد هدايا من المحل بتاع بابا دايمًا.  وبعد سنتين خلفوا ( ياسين وياسمين ).. ♥ ودي كانت أفضل قصة تفسر قول الله تبارك وتعالى: وَمَا هُمْ بِضَارِّينَ بِهِ مِنْ أَحَدٍ إِلَّا بِإِذْنِ اللَّهِ..  #رزق الله المحبين بأحبابهم وجمع الله القلوب الطيبة في بيوتهم آمنين مطمئنين وفرَّق شمل السحرة الحاقدين.
#بابا كان في عزاء واحد صديقه ولما رجع كان على غير طبيعته، قاعد ساكت وحتى مقالش السلام عليكم زي ما هو متعود! اتجمعنا حواليه نسأله مالك؟ في إيه؟ سكت شوية وقالنا: حاجة غريبة إن الناس توصل للمرحلة دي من عدم الإنسانية. رد أخويا وقاله: حصل إيه يا بابا بس! قاله وهو مستغرب عارف فلان اللي طلق مراته بعد شهر من الفرح من خمس سنين؟ قولنا كلنا أيوه ماله؟ نسيت أقولكم إن الراجل ده كان هو وزوجته بيحبوا بعض من قبل الزواج بفترة طويلة جدًا وعافر كتير عشان يتجوزها، كنا في منتهى الذهول لما بابا قالنا إنه لما كان واقف في المقابر بيدفنوا الميت، لقوا ورق جنب القبر ملفوف لفة غريبة وجنبه كيسة ولما فتحوه لقوا عروسة مكتوب عليها كلمات صعبة جدًا زي: الطلاق، المرض، والتفريق وغيره! وكاتبين عليها اسم الراجل ومراته، وبالفعل هما اطلقوا وفات سنين والناس مش فاهمة حصل بينهم إيه يخليه يطلق مراته اللي كان نفسه يتجوزها، فورًا دفنوا الميت وجابوا شيخ فك العمل. أخويا لما سمع الكلام من بابا أقنعه يروح بنفسه للراجل ده ويحكيله كل حاجة وإنه لازم يروح يرجَّع مراته لإنهم فعلاً كانوا محترمين جدًا وبيحترموا بعض وانفصلوا ومحدش سمع عنهم حاجة غلط ده غير إنهم محدش فيهم اتجوز بعد الطلاق. وبابا فعلاً اقتنع بالكلام وراحله وحكاله كل حاجة وراح معاه لأهل البنت عشان يقتنعوا إن ده السبب فعلاً، ولما راحوا لقوا أهلها بيعيطوا وبيقولوا إنها جالها كانسر من كام شهر!! وهنا زوجها مكنش مصدق وفضل يعيط زي الطفل الصغير وقعد يدور عليها في البيت لحد ما دخلها وقعد يقولها مش هسيبك، هنتعالج، متقلقيش.. ساعتها بابا استأذن وسابهم ولما قالنا الخبر كنا زعلانين عشانهم، كل ده حصل بسبب إن حد مؤذي شافهم أحسن منه!!! كنا كل فترة بنسأل عليهم، هي حالتها كانت بتتحسن يوم عن يوم، كان زوجها بيجي ياخد هدايا من المحل بتاع بابا دايمًا. وبعد سنتين خلفوا ( ياسين وياسمين ).. ♥ ودي كانت أفضل قصة تفسر قول الله تبارك وتعالى: وَمَا هُمْ بِضَارِّينَ بِهِ مِنْ أَحَدٍ إِلَّا بِإِذْنِ اللَّهِ.. #رزق الله المحبين بأحبابهم وجمع الله القلوب الطيبة في بيوتهم آمنين مطمئنين وفرَّق شمل السحرة الحاقدين.

About