nasıl sayılır ki insan bı çırpıda nasıl yok sayar onca sene .neyse bıraktım işte istediği şeyle ama yok sayamiyorum
2026-06-25 15:07:03
1
DENiZHAN_KaraHan :
İncitir'ler
2026-06-25 16:02:35
0
köylü.7811 :
koyacak depo kalmadı ama!! tezgaha koymadık ta ne oldu,öylede böylede incindik be hocam.
2026-06-25 16:06:55
0
✌️ꪶꪖɀ ᦋꪊ̈ɀꫀꪶİ✌️ 34 :
Defalarca Afferim bunca zaman dayandım Oysa ben sevmiştim yada seviyor sanmıştım yada ben sevğiyi unuttum ama bunca zaman insan sevdiğini aşalarmı küfür eder mi kırar mı yıpratır mı ağlatır mı çok gece sordum bunu kendime meğer ben seviyormuşum yada kendimi kandırmışım ama söz verdim kendime bir daha varlığımı ona yük etmiyecem hoşçakal sevdiğim adam 😔😔😔
2026-06-25 16:02:19
0
dlbr89 :
Dert her kese özel ,dezgaha koyulmaz
2026-06-25 15:22:59
1
👉06🇸 🇪 🇷 🇰 🇦 🇳 06👈 :
👏
2026-06-25 15:35:06
0
Erol Kara :
😭😭😭
2026-06-25 11:37:42
0
İ🖤ROSE🖤R :
🥺🥺
2026-06-25 14:07:04
0
Zekeriye Metin :
🌹🌹🌹
2026-06-25 10:15:01
0
sevda :
😭😭😭
2026-06-25 16:44:18
0
To see more videos from user @yok_say_00, please go to the Tikwm
homepage.