@filizbahar_520: Evlilikte en büyük hatalardan biri bu olabilir... Bazı alışkanlıklar ilk başta önemsiz gibi görünür. Ama zamanla sevgi, yakınlık ve iletişim üzerinde fark edilmeyen bir mesafe oluşturabilir. Yakınlık; sadece aynı evde olmak değil, aynı bağı da koruyabilmektir. Küçük görünen seçimler, ilişkinizin geleceğini etkileyebilir. Sence eşlerin ayrı yatması evliliği zamanla etkiler mi? Düşünceni yorumlarda paylaş. 👇
6 ay oldu biz de ayri yatiyoruz ayrilaga karar verdim
2026-06-25 18:02:40
19
Güneş ☀️ :
hetkes Haydar Dümen olmuş
2026-06-26 00:21:09
4
𝒮ü𝓋𝑒𝓎𝒹𝒶🧚♀️🖤 :
Benim görümcem eşi horluyor diye yıllardır ayrı yatıyor 😂
2026-06-26 03:03:15
2
nese :
çaresiz değilim ama yalnızım
2026-06-25 21:10:01
8
Nuray Sarı :
Söyledikleriniz Çok Doğru Tamamen Etkiliyor Ayrılığa Sebep Direk Sevgi Bağ Aşk Birliktelik Hiç Bir Şey Kalmıyor
2026-06-25 22:06:25
6
___K_İ_N_G___ :
18 yıldır ayrı yatıyoruz bosucam zaten
2026-06-26 00:17:30
2
berrin :
100 de 90
2026-06-26 02:56:59
1
Nuray Karamak Coşkun :
arada oluyo hocam benım esımde bı sogukluk yok
2026-06-25 22:55:03
0
Necmi :
18 yıldır Yalnız yatıyorum
2026-06-26 01:59:35
1
Nikolinka Atanasova :
benim kocam ayrildi bender o ayri yatuor bir yil oldu saydiklarin bizde hesitate var ben onu cok seviuorum ve yanimda istiuom ama o istemiuor
2026-06-25 18:56:22
2
Fenasikerim1418 Fenasikerim :
beni niye soĝutmuyor
2026-06-25 19:27:32
0
€ngin :
7. boşanmak zorunda kalırsın
2026-06-25 23:28:38
1
NoNAME :
ben 2016dan beri ayri yatiyoruz
2026-06-25 17:30:56
1
. :
Ayri yatiiyorum dediklerinin hic biri uok vokkk rahatim
2026-06-25 20:54:58
0
Hüsnü Dinçer :
20 yıldır ayrı yatıyorum cinsellik yok iki yavancı gibiyiz
2026-06-25 15:16:51
1
Kemal turlak :
Söylediğiniz tamamen doğru 18 yıldır ayrı Odalarda yatıyoruz❤️🌹👍
2026-06-25 20:09:28
2
kerim :
kesinlikle dogru
2026-06-25 20:19:26
1
Mois :
aynisi bende oldu en nefret ettigim olay o yüzden ayrilma durumundayim evden ayrildim birde Bana sen Beni sevmiyorsun diyor yaa mübarek benim istedigim huzur saygi birliktelik bu nasil bir evlilik biktim artik
2026-06-25 19:38:54
1
Mustafa Ozaslan :
gerekçe yokken ayrı yatmak kişiler birbirini gözden çıkarmıştır onedenle mazeret ler çoğalır gerisini zaten söylüyorsun
2026-06-25 18:38:23
1
Osman Alagöz :
Saydıkların hepsi bizde var
2026-06-25 17:36:46
1
H𝕒🅢𝖆ɴ🄲𝒶ₙ :
Ayrılmak en iyisi böyle durumlarda
2026-06-25 18:02:21
1
can Saglam :
100 doğru
2026-06-26 04:00:45
0
ilqar :
tamamıilə..doğr
2026-06-26 03:18:02
1
Bert1 :
22 yıldır bir kere dahi birlikte uyumadık.. ve bir kere dahi birlikte olmadık.. ve hiç kabfa etmedik asla saygimizi kayip etmedik çokta iyi anlaşıyoruz bunun adı nedir sizce ?
2026-06-26 03:16:03
0
umut can7070 :
coktaaa sogudukbe
2026-06-25 15:55:26
0
To see more videos from user @filizbahar_520, please go to the Tikwm
homepage.