Det är bara skolka genom alla lektioner som jag gjorde. Då var det ganska lätt.
2026-06-25 17:03:11
9
Gingeroni💫💥 :
de va ju så va lätt
2026-06-25 14:26:11
52
𝒯𝓎𝓇𝒶🤍 :
Tack för den 🥰
2026-06-25 17:38:01
8
𝓡𝓸𝓷𝓳𝓪💞🪩 :
Fast nej de är inte så jobbigt
2026-06-25 17:23:51
6
𝐌🤍✨ :
Det är inte så svårt
2026-06-25 18:06:35
13
sagasprivats :
7an var bästa på skolgången
2026-06-25 18:42:13
5
Chilly :
Jag lovar att 7an är inte ett helvete, är bara en remaster av 6an
2026-06-25 16:30:25
13
Edwins tjej❤️ :
Gudddd vad taggad man blev då
2026-06-25 16:30:35
7
️ :
Själv tyckte jag 7:an var ganska lugn utan massa press men 8:an var hemsk, 9:an var ännu hemskare för mig. Alla tycker olika och jag förstår att det var jobbigt❤️
2026-06-25 16:59:18
13
Barthelemy🥶 :
Tack för tipset. Trode det skulle vara bättre än 6:an
2026-06-25 18:29:40
5
𝒩𝑜𝓋𝒶 𝒫𝒶𝓊𝓁𝓈𝓈𝑜𝓃🥂 :
7an är ju nice
2026-06-25 15:46:22
5
Hudo😊 :
7an ä ju bästa året i högstadiet🙃
2026-06-25 16:05:16
4
walletraxx :
7an är enklare än 6an😭✌️
2026-06-25 19:02:02
2
💕𝓢𝓪𝓰𝓪 𝓛𝓪𝓻𝓼𝓼𝓸𝓷💕 :
Ska gå i samma klass som mitt ex😳
2026-06-25 17:47:19
2
To see more videos from user @lova.roslin, please go to the Tikwm
homepage.