عادي نفس الموضوع في ريد ديد النسخه العاديه والالتميت دي من عوايد روك ستار
2026-06-25 14:33:12
3
7Y7 :
إذا ما في قرص، بالنسبة إلي ما رح اشتري. غير هيك هذا اسمه احتقار للمستهلك وغير هيك مافي لغة عربية نصيحة ماحدا يشتري
2026-06-26 01:33:20
0
Ahmed Ahmed :
الصراحة لعبة بحجم gta 6 مستحيل تتسع في اقراص dvd او بلو راي
2026-06-25 16:25:20
1
🇺🇲 English with Mr John 🇬🇧 :
ال بيقول دي مساحتها 600 جيجا دي شغالة علي series s ال مساحتو 512 متاح منهم 400 جيجا
2026-06-26 12:48:21
0
Bro :
انا الصراحه لو كان النت غير محدود كنت عادي مش هقول أي حاجه بس 200 جيجا اكتر من نص النت بتاعنا في البيت يارب بس يغيرو قرارهم
2026-06-26 00:23:50
0
الغريب المقدسي :
بالله حدة يلعبها للحين
2026-06-25 19:25:17
0
a7med.aeaa :
راح تنزل قرص
والي حيشترو الديجتال راح ياكلو هوا
وخصوصاً الي حيشتري النسخه التمت
لان كلها فتره بسيطه وتنزل التعديلات وكلشي يصبح متاح للكل
2026-06-25 20:25:02
0
🫴 youssef 💀🫴 :
انا عندي عاقبتين لو حليتو تكون عديت اني شتين اول عقبه انا مش عندي pc و معايا بلاستيشن 4 flat 😂 و عقبه 2 ابويا لو شافني ونا مشغل العبه دي و انت عارف الي بيزهر في أول العبه فا حيرمني من الشقه 😂
2026-06-25 18:17:43
0
The King 👑 :
❤️❤️❤️
2026-06-25 19:15:40
0
To see more videos from user @abdo_tech, please go to the Tikwm
homepage.