@i24news.he: בבוקר 7.10 זינק עדי אוחנה, עובד חברת החשמל, לסייע בעבודה בתחנת הכוח ליד אשקלון. 12 שעות אחר כך, בדרכו הביתה - שוטרים שחשדו שהוא מחבל ירו בו עשרות כדורים והרגו אותו. ההקלטות הבלעדיות מרגעי הטרגדיה, כשהשוטרים מבינים שהרגו אזרח - נחשפות, ובפעם הראשונה משפחתו של עדי מתייצבת מול המצלמה ומדברת על השאלות שעדיין מטרידות אותה. כתבתו של משה שטיינמץ