@hassanmagdyy7: شهادة الـ 19.5% متغيرة العائد.. متى تكون الاختيار الأذكى لأموالك؟ 💡 شهادة الـ 19.5%.. سر العائد المتغير اللي محتاج تعرفه قبل ما تستثمر فلوسك! 💰📈 في ظل التغيرات الاقتصادية السريعة، قرار استثمار مدخراتك في شهادة بنكية مبقاش مجرد خطوة روتينية؛ بل بيحتاج قراءة دقيقة للسوق وفهم لـ "ما وراء الأرقام". كتير بيسمع عن شهادة الـ 19.5% متغيرة العائد، لكن قليل اللي فاهم آليتها الحقيقية. في هذه الحلقة، نُفكك معاً شفرة هذا العائد ونجيب عن أهم التساؤلات #مصر #اقتصاد #يا_خبر_بفلوس #حسن_مجدى #بنك

Hassan Magdy
Hassan Magdy
Open In TikTok:
Region: EG
Thursday 25 June 2026 14:36:53 GMT
34919
435
28
249

Music

Download

Comments

hananhareth306
hananhareth306 :
طب واللى ربط شهادة ٣ سنوات على ١٦٪ يعمل ايه دلوقتى
2026-06-28 13:00:00
1
laila.zada
Laila Zada :
نفسي افهم يعني ايه عائد ؟
2026-06-28 08:07:16
1
zo0000om
ZORRO :
التعويم امته
2026-06-28 09:42:17
1
user4810194881291
أبو حنين :
يعني علي كل 100الف كام كل شهر
2026-06-28 02:57:22
1
mohamedwaly117
Mohamed waly :
ممكن يضحك عليا وينزل ل ١٧ ومايطلعش تانى وتيجى تسأله يقولك العائد متغير وانت على الحد الأدنى ساعتها النسبه الثابته هاتبقى احسن
2026-06-28 08:37:23
0
a2971745
دهب :
المتغير ارباح كل ثلاث شهور
2026-06-28 12:15:27
0
nesmah.badr09
Nesma H. BaDr :
هي متاحه لحد امتي ؟
2026-06-28 13:28:39
1
user7794906290
السلام :
شهاده لمده سنه بكا م
2026-06-28 10:12:10
0
raymounkameel
Raymoun Kameel :
سوال يعني ايه لو الفوايد زادت ... انت هتزيد معاها ازاى زى ما شرحت؟ يعني نزلت شهايد 24% مثلا .. هل هقدر استفاد بيها؟
2026-06-28 11:39:33
0
egypt1697
Egypt :
طيب هيه ولا أوزون الخزانه
2026-06-28 00:35:19
0
fatmamohamad58
فاطمة الزهراء :
السنه الثالثه بنفس العائد 19 ونص ولا اقل
2026-06-28 10:03:03
0
ebtisam2411
💕Ebtisam,fathi💞 :
فتره التغير بتكون كل قد ايه شهور ولى سنه
2026-06-28 10:54:14
0
hassan_mahboub
H.mahboub :
يقال ان العوائد يتوقف احتسابها يومي الجمعة والسبت من كل اسبوع غضلا عن الأجازات الرسمية والأعياد السنوية ؟
2026-06-28 01:48:34
1
nonna8077
Nonna :
بيتقال كده لكن مش مكتوب على App البنك
2026-06-28 07:04:36
0
farida_as_an_adjective
farida_as_an_adjective :
مكتوب فين بقى في ابليكيشن البنك ؟؟ انا لا اثق غير في المكتوب رسمي
2026-06-28 07:37:39
0
samehmansour137
SAM :
مش بيزيد ابدا
2026-06-28 04:23:21
0
syakoot
Syakoot :
وليه الناس تفهم من الناس متكتب ده على الابلكيشين والتزم بيه بصراحه مفيش ثقه بين العميل والبنك بربع جنيه
2026-06-28 10:09:54
0
ghadahalim
Ghada Halim :
👍👍👍
2026-06-27 21:06:21
0
samiranton
samiranton :
👍👍👍
2026-06-27 21:07:20
0
To see more videos from user @hassanmagdyy7, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos


About