@schoonmakelaar: Van buiten lijkt dit rolluik nog prima. 👀 Maar zodra we de binnenzijde aanpakken, zie je hoeveel vuil zich daar in de loop van de tijd ophoopt. 🧽 Dit is zo’n klus waar mensen zelf tegenop zien omdat je er slecht bij kunt en het veel tijd kost om echt goed schoon te krijgen. 😩 Wij pakken het volledig aan zodat alles weer fris en netjes is voor de klant. ✨