@iluvl8sa: #Kpop - دقت کنید، منظورم از همه بوی گروپ استنا کسایی هستن که فقط فقط بوی گروپ استن میکنن 🙏🏻😹 #fyp #foryou #فوریو_پاشم_بیام_جرت_بدم #فوریو_بری_نری_به_چپمه
درسته بیشتر بوی گروپ استن میکنم ولی باز چندتا تا گرل گروپ هم استن میکنم
اما اگر هم گرل گروپ استن نمیکردم هم باز به گرل گروپا و فندوم هاشون توهینی نمیکردم
باهات موافقم ولی فقط بعضیا اینجورین
2026-06-25 19:23:38
4
Alma1234567i910 :
ولی من بوی گروپ استن میکنم و عاشق گرل گروپ هام
2026-06-25 19:32:28
1
ℋarin :
کاش میشد این پست رو هزار بار لایک کنم
2026-06-25 15:59:31
4
🦢Miffy🦢 :
د اخه ببین همه اینطوری نیستن من الان همشون رو دوست دارم و نباید به ایدلای بقیه بی احترامی کنی عزیزم
2026-06-25 17:22:55
1
Aurora :
کاشکی جمع نمیبستی ، تقصیر اونایی که هردو رو استن میکن هم بوی گروپ هم گرل گروپ چیه؟؟؟....خیلی از فن های تاکسیک فیو خودشون رو می توان بالا بیارن بقیه رو تخریب میکنن ..کم هم به بوی گروپ ها هیت نمیدن اینطوری نیست که همه بوی گروپ رو دوست داشته باشن به دخترا حمله کنن ..این هیت ها دو طرفه است ....بنظرم کارت زشت بود بهتر بود مینوشتی فن های تاکسیک نه کسایی که بوی گروپ استن میکنن
2026-06-25 18:08:34
2
H :
دقیقا
2026-06-25 17:50:01
1
Golsa Gol :
کاشکی جمع نمیبستیی😭😭😭😭😭
2026-06-25 20:03:09
0
h :
به عنوان یه بوی گروپ استنی که گرل گروپم استن میکنه تا حالا تو عمرم به هیچ بنی بشری هیت ندادم wdymmm😭😭😭
2026-06-25 16:56:53
2
Stay___fearnot58 :
داداش بخدا منم بوی گروپ استن میکنم ولی باور به خدا کن بیشتر از اونا حمایت آیدول های زن رو میکنم نمیدونم اینا چرا اینجورین😭😭
2026-06-25 16:40:05
3
erica :
ببین من خودم دوتا بوی گروپ استن میکنم دخترای ایتزی و بلک پینکم دوست دارم ولی از اینکه میبینم با گرل گروپا اینجوری رفتار میکنن ناراحت میشم کلا در هر زمینه به زنا بی احترامی میشه
2026-06-25 20:01:44
0
Arlink :
تاکسیک همجا هست آدم درست هم همجا هست
2026-06-25 19:49:24
1
To see more videos from user @iluvl8sa, please go to the Tikwm
homepage.