@user86543211961840: نسرين أخت أمير كرارة خلت الكل يبكي من الكلام اللي كتبته عن التعب البهاق اللي بتعاني منه، وقالت كلام صعب جدا بس أخوها أمير جبر بخاطرها في الآخر🥹💔 نسرين أخت الفنان أمير كرارة نشرت صورة ليها بتوضح بقع البهاق على ملامحها وكان باين في الصوره ملامحها حزينة جدا ومكسورة وكتبت عليها: بطلت أقاوم... تعاملت مع ابتلائي كأنه شخص... حاولت معاه مرة واتنين، وأكثر .. فشلت ويئست.. جربت أتعود، وأقتنع، وأصبر... وبرضه كنت برجع أضعف... دورت على أي نقطة قوة جوايا، وملاقيتش. لحد ما في يوم قررت ماحر بوش .. قررت أحبه ، أختاره وأستفيد منه زي ما اتملك جزء كبير مني... وبدأت أفهم إن كل اللي ظاهر على جلدي كان بيكلمني... وبيعلمني.. كأنه بيحكي عن كل اللي شفته من أول ما جيت الدنيا. كل بقعة كانت بتكبر، وكأنها بتتكلم بالنيابة عني، وبتقول كل حاجة مقدرتش أقولها.. لحد ما حبيت ابتلائي ومبقتش عايزاه يمشي.. وساعتها عرفت إنه عمره ما كان اسمه ابتلاء.. كان اسمه نجاة أمير كرارة لما شاف البوست مقدرش يعمل لايك وخلاص لا دا كتبلها كومنت جميل أوي جبر بخاطرها بيه وقالها فيه: هو أنتي فيه في حلاوتك❤️ #ابناء_كفرالشيخ