منی ک هیچی استفاده نمیکنم و پوستم همینجوریشم خوبه💆🏻♀️
2026-06-26 06:52:17
62
𝓐𝓡𝓘𝓝𝓐 :
من خودم از این کرم برای هر ناحیه از بدتم استفاده میکنم شاید باورتون نشه اما من زیر افتاب پوستم سوخته شده بود و به مدت یک هفته از این کرم استفاده کردم رنگ پوستم عادی که شد روشن تر از قبلا هم شد
2026-06-26 16:37:42
3
anaaaaaaa :
پوستت دو رنگ شد
2026-06-26 09:29:34
26
R. B :
من دارمش
دکترم داره
2026-06-26 16:31:56
0
nova 🕷️ :
زینک میزنم ولی پوستم خشک میشه چرا؟
2026-06-25 21:54:12
63
فاطمه :
زینک 25 درصده؟
2026-06-26 12:16:02
9
ROZHIN :
نه نباید تایم زیادی باشه در حد15دقیقه
2026-06-26 11:35:42
15
Eris :
من پوستم مختلطه و یجورایی خشکه مناسبه؟
2026-06-26 05:47:53
13
2007💙🫂🐾 :
خاله اسمش چیه من درست ندیدم چیه اسمش
2026-06-26 04:40:15
7
𝙇𝙞𝙣𝙙𝙖 :
خیلی چربه جوش میزنید
2026-06-26 08:20:42
5
selva :
من جوش میزنم
2026-06-26 05:27:46
20
𝙈𝙤𝙗𝙞𝙣𝙖🎀 :
دوستان الان بلاخره استفاده کنیم یا نه؟کامنتا نظرا فرق داره یا اگرم استفاده کنیم چجوری استفاده کنیم
2026-06-26 17:52:23
0
پیام بازرگانی :
می ماله به بالللشششتممممم
2026-06-26 15:32:40
2
Masomh :
توضیح بدش
2026-06-26 17:42:20
0
dontinvitemetoyourlives :
تاثیرش موقتیه دو سه روز نزنی پوست مثل قبل میشه
2026-06-26 16:42:38
0
azrbahrami8 :
نههه
2026-06-25 22:59:32
5
nafas :
و صبح سلامم جوش😂💕
2026-06-26 10:52:23
3
Fatemeh :
اداپالن
پانل
کلیندمایسین
خووبه
2026-06-26 15:05:32
2
Parniya Rahimi :
اللن نفهمیدم بزنم یا نه؟؟
2026-06-26 12:52:01
0
setin :
تایید می کنم.
2026-06-26 11:40:39
2
Deena :
اسمش چیه کرمههه؟؟
2026-06-26 12:24:47
0
Yalda :
جوشام بیشتر شد👍
2026-06-26 10:21:32
5
To see more videos from user @atheeennn, please go to the Tikwm
homepage.