Ustam merhaba. Hiç bir sıkıntısı olmayan 2009 era aracım var. Ben senin alçak gönüllü ve öğretici videolarını izlemek için buradayım.
2026-06-25 19:28:28
1
ibo_oto_lpg :
biz cihaza bağlanadan tespitini yapiyoruz
2026-06-25 19:57:39
0
Hasan Tuğçe :
tam tersi benzinde varsa peki usta??
2026-06-25 18:21:31
0
Fr3 :
usta araba 93 doğan slx gazda hiçbir sorun yok benzinde rölantide dalgalanma var stop edecek gibi oluyor etmiyor 500 1000 devir arası çalışıyor. yolda da tapa gaz gidersen sorun yok ama gaza az bastığında başlıyor teklemeye benzin otomatiğini borularını filtresini değiştridim karbüratörü temizlettim hala bi çözüm yok aynı sebebi nedir sence allah için 1 senedir bulamadık
2026-06-25 18:39:51
0
🇹🇷murat🇹🇷 :
enjektör tek degisirmi ustam
yoksa hepsini mi degistiricez
2026-06-25 18:40:41
0
Recep Demir :
❤️. GÖKHAN USTAM ...❤️KOLAY GELSİN USTAM...❤️
2026-06-25 18:59:13
1
MustafaShntrk :
ordu
2026-06-25 18:54:46
0
Mehmet 55 34 :
adamsın sen
2026-06-25 22:30:54
0
yušuff :
Ustam hem gazda hem benzinde yolda giderken durdugum zaman stop ediyor gaz enjektörü agrızalı diyolar ama benzinde de yapıyor stop etmeyi bunun sebebide enjektörmü
2026-06-25 22:32:13
0
GS Şükrü Kara :
Gökhaaaaaannn benim arabaya ne zaman ayar etcen
2026-06-25 22:07:44
0
KARIZMA POMPACI :
benim araçta tekleme sorunu vardı getirdim sana usta enjektorlei değiştirdin sen usta çözülmedi yine tekliyor bir bilgi versen sevinirim
2026-06-25 21:30:47
0
kombici yusuf :
testere ile rajon hos olmadı sana yakismadı seviliyorsun abim selamlar
2026-06-25 21:21:22
0
Metin Özsoy :
aynı sorun var bende gazda tekleme yapıyor epey e kullanınca dahada kötü
2026-06-25 21:35:27
0
Furkan Gökçam46 :
reis selam aleyüm araç tüpde rolantide stop ediyor neyden olur ?
2026-06-25 20:51:52
0
Emrah KÖROĞLU :
selamünaleyküm hayırlı geceler usta enjeksiyon lu araba 1999 model kia sephia sabah ilk çalıştığında benzinde yemiyor isina na kadar işinin %90 gibi düzeliyor sorun nedir ki
2026-06-25 20:39:00
0
Ahmet Dabakci :
ustam rölanti dalgalanması var LPG de sadece ama tespit cihazı yok kendimiz nasıl buluruz
2026-06-25 20:15:13
0
Abdurrahman Çoban :
ustam adamın dibisin bende 2004 Ford focus comfort var araç kırmızı ışıkta hafif agırlaştı araba istop ediyor sibop kar değişecek diyorlar senin dükkan nerede gelsek
2026-06-25 21:01:39
0
🫶Derman🫶 :
helal olsun ustam 👍
2026-06-25 18:12:15
1
mistik___ :
kralsın ustam
2026-06-25 23:46:12
0
CİRKİN KRAL :
merhaba ben LPG beyni sizden aldım aracim sıralı sistem LPG li LPG beyni kendim bağladım şimdi ise LPG geçer gibi oluyor ama tekrar benzine geciyor
2026-06-25 20:21:48
0
lutfi gezener :
ellerine emeğine sağlık
2026-06-25 23:15:29
0
Zeki Kaplan :
ustam eline sağlık
2026-06-25 21:59:37
0
SEBAHATTİN AVCI :
ustammmmm
2026-06-25 21:37:15
0
Yigido çetin :
eline saglik usta
2026-06-25 20:30:21
0
Derviş.dmd :
10 diralık tornavidacı kardeşim emeğine sağlık 😂👍❤️
2026-06-25 18:28:02
0
To see more videos from user @ayarci.gokhan, please go to the Tikwm
homepage.