اتحداك تحققيلي حلمي !!!!
والنبي يا جماعه حققولي حلمي و ارفعوا الكومنت بتاعو عشان تغريد تشوفو والنبي انا نفسي ف ايفون حتي لو ايفون 12 او 13برو انا والله موافقه ب اي ايفون حتي لو مستعمل والله وحتي اي لو تجبيه انا بكتبلك ديما وانتي عمرك ما رديتي عليا انا دخله تالته ثانوي و موبايلي تقيل خالص جزاكي الله كل خير امانه عليكي
2026-06-25 21:28:01
6
EL_LoL🪐 :
اتحداكي تجيبيلي ايفون 17
2026-06-26 00:46:49
1
Saلma :
@Saلma:plz please please please please pl z please please please please please get mee the l phone 17 purple 💜 🙏 ♥️❤️😢 💕 💜 🙏 ♥️❤️😢 plzmplz pls pls pls pls pls pls pls pls pls pls pls pls pls pls pls 🙏 lausama7ty@Taghreed