İşte o benim kımse değil hep yıpran Sorna ne yaptı derler
2026-06-26 11:01:58
5
Sivasli :
Vallah öyle
2026-06-26 11:24:22
1
Halime :
hani derler ya en çok kimi seviyo n diye anne nimi yoksa babanımı. ben de diyom farketmez. ama benim içim dekini söylersin babam derim çünkü o benim her şeyim yani herkes bir yana babam bir yana benim içim de 🫰🏻
2026-06-25 19:15:58
8
🤍💫𝓐𝓶𝓸𝓻 𝓕𝓪𝓽𝓲 🤍💫 :
Bazen bir evlat ne yaparsa yapsın yetmez…
Ne kadar uğraşsa da kimse görmez, ne kadar ağlasa da kimse duymaz.
İçinde biriken her şey boğazına düğüm olur… ama söyleyemez.
En çok o sever, en çok o susar… en çok da o kırılır.
Ve en acısı… kendi evinde bile yalnız kalmaktır.😔😢💔
2026-06-25 23:37:26
13
𝓐𝓼𝓵ı𝓱𝓪𝓷 :
💯😞
2026-06-26 07:01:40
1
Tas123 :
😔😔
2026-06-26 07:13:42
1
Oktay Dönmez :
😂
2026-06-26 15:30:50
0
E.S.N.A :
😔
2026-06-26 13:23:44
0
To see more videos from user @sayevoid, please go to the Tikwm
homepage.