*"فيه وجع من النوع اللي محدش بيشوفه، وجع بيكون جواك وإنت بتضحك، وإنت بتتكلم عادي، وإنت بتقول للناس إنك بخير. محدش يعرف إنك كل ليلة بتحارب أفكارك لوحدك، وإنك تعبت من كتر ما بتستحمل وساكت. أصعب إحساس إنك تفضل مستني حاجة بقلبك كله، وفي الآخر متجيش. وإنك تدي اهتمام وحب ووقت، وترجع آخر اليوم حاسس إنك ولا عملت حاجة. ساعات الزعل مش بيكون من الناس، بيكون من نفسك... من أحلامك اللي ضاعت، ومن قلبك اللي صدق زيادة، ومن روحك اللي استنزفت نفسها عشان الكل ومحدش سألها هي عاملة إيه. وفي لحظة هتفهم إن أكتر حد كان محتاج حضن، كان أنت... وإن أكتر حد اتساب لوحده وسط الزحمة، برضه كان أنت لكن كنتي اهم حاجة عندي لكن انصيب فرقنا 💔💔😔
2026-06-26 18:56:40
5
بكار بن هارون :
ماورا الحب غير الهم والغم والخذلان حبو انفسكم يناس محد يستاهل تضيع عمرك وقتك غير نفسك