@iefimerida.gr: 🗣️ «Αυτούς τους δρόμους περπάτησα παιδί, εγώ και τα όνειρά μου. Σήμερα δεν είμαι πια μόνος...» 👉 Με ένα συγκινητικό βίντεο γεμάτο αναμνήσεις, ο Αντώνης Ρέμος έδωσε ραντεβού στη Θεσσαλονίκη για τη μεγάλη συναυλία των 30 χρόνων της καλλιτεχνικής του πορείας. 🗣️ «Με βάλατε στα σπίτια σας και στις καρδιές σας. Είστε οι φίλοι μου», είπε ο αγαπημένος καλλιτέχνης, προσκαλώντας το κοινό σε μια ξεχωριστή μουσική βραδιά στις 12 Σεπτεμβρίου, στην πόλη που αγάπησε και τον αγάπησε. 📆 Ο Αντώνης Ρέμος επιστρέφει συμβολικά στη Θεσσαλονίκη για να γιορτάσει μαζί με το κοινό μια διαδρομή γεμάτη επιτυχίες, τραγούδια και δυνατές στιγμές. 🎥 @aremovic #iefimerida #ΑντώνηςΡέμος #Θεσσαλονίκη