لما تحس انك أعطيت كل شي. في المقابل الطرف الآخر مستخسر يعطي ولو شوي . الحب افعال و اهتمام. أما الكلام كلن يقوله
2026-06-26 00:01:49
214
أ م ل :
لمن تدخل التعليقات
2026-06-26 03:23:03
145
بُـحـور| Artist :
لمن تحاول تصلح وتتمسك بطرف مايبي وجودك اصلا
2026-06-26 20:49:34
75
asmaa.elhossieny :
البقاء بيبقى إهانة للذات… لما تحس إنك بقيت بتستنى أقل حقوقك، وتفرح بأي فتات اهتمام وتعتذر عن أخطاء ما عملتهاشً بس عشان الشخص ما يمشيش.
لما وجودك ما يبقاش نابع من حب… لكن من خوف.
وسكوتك ما يبقاش حكمة… لكن تنازل.
اللي بيكسرك إنك سيبت نفسك تتهان وأنت شايف.
2026-06-27 02:46:22
30
Lost Signa :
لما تحاول تصلح العلاقه وتعطيها فرصه لاكن الطرف الآخر بايع
2026-06-27 01:14:14
72
✨ :
للي قلوبهم نظيفه وطيبين مثلي حسبي الله
2026-06-26 19:19:50
34
𓅓 . :
يوم انك تحس بذا الشعور انسحب وانت ساكت
2026-06-26 05:04:53
43
E. :
لما تعيش قلقًا وأذى نفسي أكثر من شعورك بالأمان والراحة
2026-06-26 20:57:52
8
Tas :
لمن زعلك ما يفرق معه
2026-06-26 23:18:55
6
ُ :
إذا أستكثر عليك الوضوح و تركك لدوامة الاستفهامات و التساؤلات ..
2026-06-26 21:25:18
18
رغَد :
لما تضطر تشرح بديهيات 🤷🏻♀️
2026-06-26 09:49:46
6
⚕️ :
لما يخليك تشرح نفسك وتبرر اكثر من اللازم
2026-06-26 11:20:05
6
Noor🔕 :
لمن تعطي الشخص الغلط اكبر من حجمه يهينك
2026-06-26 14:51:13
5
احَـســــــاس🌷 :
لما يوصل انك تطلب الاهتمام والوقت معه
2026-06-26 15:36:32
5
M A R I A M 🚩 :
لما تفقد قيمتك عند الشخص
2026-06-26 14:32:41
7
Rahofa✨ :
لمن تفتح الكومنتات عشان تعرف الجواب..
2026-06-26 16:10:49
6
ilyes dm :
لما يبقى البقاء مثل الغياب
2026-06-26 18:22:29
16
🌷 :
لما الشخص يتعامل معك على حسب مزاجه مره قريب ومره بعيد
لما دائمااا انت تبادر بالكلام
لما تحصل مشكله وتكون الغلطان وتعتذر ولما الشخص يغلط بحقك ما يتنازل يعتذر
الاسلوب الزفت وقت المشاكل.
2026-06-26 11:56:24
12
totee :
من تعرف ماكو نهايه واضحه للعلاقه
2026-06-26 22:50:28
26
أماني :
لما تبتدي تتكلم عن نفسك من جديد
2026-06-26 09:08:51
30
To see more videos from user @forriirr, please go to the Tikwm
homepage.