الافضل من الانسحاب أن الفريقين يتفقوا مع بعض أنهم يدخلو اجوان كتير جدا بالتعادل بينهم ومع كل جون من اي فريق يسجدو كدا هيكون ال90دقيقية كلها عبارة عند سجود للفريقين وبكدا تمشي مباراة السجود ويوم السجود العالمي
2026-06-26 01:42:17
962
وَتِيـن :
مهما كان دي لعبه
ومهما كان دا ربنا واسلامنا
مفيهاش نقاش او مشاعر
الانسحاب واجب ومفروض مش اختيار
2026-06-25 21:01:24
4221
I am Malke :
الانسحاب هيكون اهم من بطوله كاس العالم
2026-06-25 22:33:25
1325
Ayad- عيااد :
من ترك شئ لله عوضه الله بشئ افضل
2026-06-25 21:29:02
496
user4099962976137 :
من ترك شئ خير لله عوضه الله بخير منه
2026-06-25 21:36:40
556
saad@@eddine :
الأمر مقصود بأن يتم اختيار مباراة مصر و ايران
2026-06-25 21:07:26
87
Esraa :
من ترك شئ لله عوضه خير منه
2026-06-26 12:14:15
21
تميم الغامدى 🇸🇦 :
ذا مقصود
2026-06-25 21:21:03
161
Mr. Falcon 01🇸🇦🇸🇦🇸🇦 :
محد راح ينسحب... راح يلعبون المباراة
2026-06-26 00:21:14
14
بحر 2021 :
الانسحاب هو الخيار الوحيد ومن ترك شي لله عوضه الله خير منه
2026-06-26 03:53:07
83
amerahamada156 :
طب لو الفريقين انسحبوا اى الى هايحصل
2026-06-26 16:38:36
8
Mustafa Sharf :
الانسحاب يسبب عقوبات وغرامات
الايقاف من المشاركة في النسخ القادمة
غرامات مالية كبيرة لتعويض الرعاة والفيفا
وتراجع وخسارة نقاط التصنيف العالم
2026-06-26 05:10:34
5
علي كمال :
لا هو الانسحاب سهل جدآ دي كوره في الاخر يعني مش حاجه مهمه ذات قيمه
2026-06-26 12:27:41
7
راعي الشمال 🇸🇦 :
من ترك شئ لله عوضه الله خيراً منه
2026-06-26 04:02:02
17
Abo ANAS :
أنا رأيي ننسحب حتا لو مش هنلعب كورة تاني اصلا
الحياه مواقف 💪
2026-06-26 10:30:29
10
كريم المنحاز :
لأ طبعاً انسحاب ايه ، احنا نقدر ناخد حل وسط
وبرضو نعبر عن اعتراضنا بأن اللاعيبة يعملوا حركة زي اللي عملها لاعيبة ألمانيا في مونديال 2022
لكن مش حتة علم هيخلينا ننسحب !!!!