اللي عاش لي حاله كسب راحه باله
حتي اللي مكنتش حابب غايبه مبقتش حابب وجوده
وفي النهايه كل من اكتفي اختفي
عشمي في اللي حوليه كان اكبر خساره لنفسي
مهما حبيت بلاقي قلبي بيحن لحبي القديم
كلهم حولي ولكني بدونك وحدي
2026-06-25 23:25:50
1
انور :
ممكن اول وحده
2026-06-26 19:58:54
0
زَيۧنۨب³¹³ :
منفرد في العالم..مختلف لا اشبه احد🙍🏻♀️🕊️
2026-06-25 21:45:10
2
🎀نوارة نور🎀 🇲🇦 :
✨فرصه سعيدة ما خسرنا الجنة👍🏽✨
2026-06-26 13:32:47
1
🎀نوارة نور🎀 🇲🇦 :
أريدك جانبي، لأن بعض الأشواق لا تُشفى بالكلمات، وبعض القلوب لا يطمئنها شيء سوى حضور من تحب