kırkıma gelmek üzereyim ama o kadar aşk acısı çekmeme rağmen 23 yıl sonra biten aşk acısından sonra yeniden aşık olabilmek için o kadar dua ettim ki ve yine yeniden aşık oldum iyiki oldum ben aşksız yaşayamam aşkın acısı bile güzel be sevmeyeceksek bu dünyada neden varız
2026-06-26 18:59:28
4
mehmetnurisezer :
Aklı olan hayatta aşık olmaz . Aşk demek acı çekmek demek.