@georgekapa.pi: Δεν είναι καθόλου κακό… #jkkapa #fyp #TikTokTrends #LifeAdvice

⚜️GEORGE⚜️
⚜️GEORGE⚜️
Open In TikTok:
Region: GR
Thursday 25 June 2026 22:16:34 GMT
436927
37560
64
15784

Music

Download

Comments

akhsthe97
akhs :
εντωμεταξυ ισχύει?
2026-06-26 04:56:37
1197
kontis.alex
alex :
mhn mou dinis idees
2026-06-26 11:58:08
2162
georgios_tataridis
georgios_tataridis :
το πρόστιμο ειναι επειδή έφυγες, πρεπει να πληρώσεις και την βενζίνη μαζί με το πρόστιμο.
2026-06-26 18:34:03
314
_athina_anni_
𝓐𝓽𝓱𝓲𝓷𝓪_𝓐𝓷𝓷𝓲 :
το μισό πρόστιμο πλέον δεν ισχύει απο ότι έμαθα
2026-06-26 06:47:15
285
_.orestis_athanasopoulos
_.orestis_athanasopoulos :
Το ποινικό μετά
2026-06-26 12:20:00
575
nikosmakis2018_rebirth
Πληγωμένος Πρίγκιπας :
Δεν υπάρχει μισό πρόστιμο εδώ και 5 χρόνια.
2026-06-27 21:21:10
1
nikos_5670
Nick Plakias :
o bro einai genius
2026-06-26 15:49:05
77
stephanos2112
stephanos :
Αυτό με το πρόστιμο στο μισό έχει καταργηθεί από το 2019 για πάσης φύσεως πρόστιμα! Δεν είναι καθόλου κακό να ενημερωνόμαστε δεν είναι καθόλου κακό
2026-06-27 08:00:29
5
prostonika.k
trendech :
σίγουρα εκτός από το πρόστιμο πρέπει να πληρωθεί και η βενζίνη για αυτο δεν
2026-06-26 13:48:26
8
panos_giannopoulos_
Panos Giannopoulos :
2026-06-26 11:22:15
11
spirostare
Spiros Tare :
γεμίζω με 150
2026-06-27 17:16:53
6
_.xatzak0s._
_.X4tzz._ :
δν ισχύει το μισό πρόστιμο
2026-06-26 10:55:08
8
.marios.t
Marios :
2026-06-26 22:33:24
1
To see more videos from user @georgekapa.pi, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos


About