@refugiokpbrasil: Watch It Burn, Katy Perry (2026). Que a temporada do escorpião se abrir! 🔥🦂 #katyperry #watchitburn #bandaids #kp7 #spotify

Refúgio Katy Perry Brasil 🦂
Refúgio Katy Perry Brasil 🦂
Open In TikTok:
Region: BR
Friday 26 June 2026 01:02:27 GMT
5758
773
14
34

Music

Download

Comments

kennedy_silva007
Kennedy Silva :
Vamos de streams ❣️❣️❣️
2026-06-26 01:20:16
15
livexnxx
LiveXnxx :
Aqui ela deu o nome 🔥
2026-06-26 09:46:36
7
themonters4
daniel :
The Queen
2026-06-26 01:06:14
3
jhoemenezes
jhoemenezes :
Amo a Katy Perry ♥️
2026-06-26 18:56:48
0
lesbleusfr21
Píldoras de felicidad :
2026-06-26 01:44:13
2
astraltabu
ASTRAL TABU :
💜💜💜
2026-06-26 18:09:09
0
To see more videos from user @refugiokpbrasil, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos

نیایش،دختر ماه و مهربون من،خرگوش کوچولوم،کوچولوی حسود،نازنازی،پایه ترین دوست دنیا،امشب شبی‌عه که متولد شدی،گاهی اوقات حس میکنم خدا یکی از فرشته هاشو فرستاد روی زمین،و ما نیایش صداش میکنیم،تو جزو محدود دوستایی بودی که هیچی برام کم نذاشتی،همیشه تو هر حالتی باهام مهربون بودی،سعی کردی همیشه صدتو بزاری،میدونم خیلیا لیاقت مهربونیاتو نداشتن،خیلیا ناراحتت کردن،خیلیا قلبتو شکستن،اما من میدونم نیایش(خانوم خرگوشه)قوی ترین دختر دنیاست و چرت و پرتای بقیه رو به یه ورش میگیره،دختر ماه من،خوشحالم که به دنیا اومدی و شدی بستی من،شدی بهترین دوستم،شدی دوست صمیمی النا،هیچوقت یادم نمیره وقتی یکی/دو ساعت باهم تلفنی حرف زدیم(چقدر حال میدادا غیبت میکردیم الانا دیگه زنگ نمیزنی💔)وقتایی که کلی خوش میگذروندیم،لپ لپ انباکس میکردم،چالشایی که باهم رفتیم،چندین بار قهر کردیم،ولی بازم آشتی کردیم،چون من از نیایش فقط یدونه دارم✋🏻 درسته شروع دوستی‌مون یکم خاشان بود(سر حسودی☺️)ولی خب همون روز اول که باهات حرف زدم فهمیدم میتونی جزو بهترین دوستام باشی،خیلی دوست دارررممم😭 دختر من،بستی خوشگلم،تولدت مبارک هممون:> @ı𝗆𝗂𝗄𝖺  #فوریو_بری_نری_به_چپمه
نیایش،دختر ماه و مهربون من،خرگوش کوچولوم،کوچولوی حسود،نازنازی،پایه ترین دوست دنیا،امشب شبی‌عه که متولد شدی،گاهی اوقات حس میکنم خدا یکی از فرشته هاشو فرستاد روی زمین،و ما نیایش صداش میکنیم،تو جزو محدود دوستایی بودی که هیچی برام کم نذاشتی،همیشه تو هر حالتی باهام مهربون بودی،سعی کردی همیشه صدتو بزاری،میدونم خیلیا لیاقت مهربونیاتو نداشتن،خیلیا ناراحتت کردن،خیلیا قلبتو شکستن،اما من میدونم نیایش(خانوم خرگوشه)قوی ترین دختر دنیاست و چرت و پرتای بقیه رو به یه ورش میگیره،دختر ماه من،خوشحالم که به دنیا اومدی و شدی بستی من،شدی بهترین دوستم،شدی دوست صمیمی النا،هیچوقت یادم نمیره وقتی یکی/دو ساعت باهم تلفنی حرف زدیم(چقدر حال میدادا غیبت میکردیم الانا دیگه زنگ نمیزنی💔)وقتایی که کلی خوش میگذروندیم،لپ لپ انباکس میکردم،چالشایی که باهم رفتیم،چندین بار قهر کردیم،ولی بازم آشتی کردیم،چون من از نیایش فقط یدونه دارم✋🏻 درسته شروع دوستی‌مون یکم خاشان بود(سر حسودی☺️)ولی خب همون روز اول که باهات حرف زدم فهمیدم میتونی جزو بهترین دوستام باشی،خیلی دوست دارررممم😭 دختر من،بستی خوشگلم،تولدت مبارک هممون:> @ı𝗆𝗂𝗄𝖺 #فوریو_بری_نری_به_چپمه

About