بالله عليك جاوبني انا احب انحف عندي شوية دهون و سالوليت
قال الدكتور الله يرحمه اقلل من كمية البطاطا و الرز و اكثر سكريات حسب رايك كيف اقدر اقسم الوجبات مع السكريات
2026-06-26 13:41:56
3
انين الذكريات💔 :
انا بقالى 40 يوم على النظام تغيير سحرى والله العظيم كنت الاول انا م 8 ساعات مبكتفيش وبقوم مورهقة وعاوزة انام تانى دلوقتى لو نمت 3 ساعات بقوم فايقة جدااااااا مش عارفه ازاي والصداع والدوخة اختفو نهائي ونفسيتي اتغيرت جدااااا مبقتش عصبية خالص وتساقط شعري تقريبا مبقاش موجود والبشرة بيطلعش حبوب تانى ربنا يرحمه الدكتور ضياء وحسبي الله ونعم الوكيل في إلى بيهاجم النظام
2026-06-26 04:37:03
2
shosho :
انت احسن واحد فاهم للنظام 👌
2026-06-26 14:18:34
1
user4279556572332 :
ما في رز بلبن في البداية على الاقل
2026-06-26 09:11:21
1
Monaliza 👑🗝️💎 :
فعلا كلامك مظبوط عن تجربه 🥰
2026-06-26 07:06:10
1
غُفُرآنِکْ يَآربً :
البيت ال وراك ده ف الزهره
2026-06-26 16:38:56
0
Emy Eltoukhy Eltoukhy :
طب المشروبات أو لو الجسم احتاج حاجه مسكره بعد الاكل نعمل ايه ارجو الرد
2026-06-26 22:25:01
0
علاء الشيخ :
غلط اول ثلاث ايام صيام
2026-06-26 14:31:25
0
aya ahmed :
اللبن ممنووووع
2026-06-26 14:32:36
0
j♡ur♡ :
انا مريضة سكري اتبعت النظام ارتفاع جنوني في نسبة السكر