Winnen of verliezen , het belangrijkste is dat er geen RELLEN ontstaat . Respect voor elkaar en elkaar gunnen . Eindigen met een feest . Succes
2026-06-26 06:49:57
362
𝐋𝐛𝐫’𝐬 𝐝𝐚𝐲𝐛𝐲𝐝𝐚𝐲💕 :
Ben in Marokko geboren en in Nederland opgegroeid, voor beide landen heel veel liefde. winnen gaan we sowieso en feesten gaan we sowieso. Stop de haat, stop provocatie, stop hokjes plaatsen ❤️
2026-06-26 07:27:45
182
Francesca Riche :
Wie er ook wint, feest samen, tuuter samen ❤️
2026-06-26 07:00:22
192
pro palestina tetouania :
maakt niet uit wie wint, laten we menselijk blijven en elkaar gunnen, niets mis mee om voor je eigen land te zijn, maar laten we het aub niet verpesten met rellen, please🤲❤️
2026-06-26 08:55:37
66
Abdel 200 :
Ik steun Nederland; wat Marokko betreft, maakt het me niet uit wie er wint. Ik ben in Marokko geboren, maar Nederland heeft voor mij de deur naar het leven geopend.
2026-06-26 04:15:14
67
jr :
In je hart Marokko ? Wat doe je hier
2026-06-26 05:28:35
66
Coach | ADHD | Mom | Surviver :
Niemand hoeft klaar te staan!! We moeten er met z'n alle een feest van maken, ongeacht wie er wint..🙏🫶🏽
2026-06-26 10:29:45
26
nxdirr_352 🇲🇦 :
J’ai rien compris mais dima Maghreb
2026-06-26 14:00:00
12
Touria :
🇲🇦❤️🇳🇱 Wij Marokkanen dragen trots beide Wij Marokkanen zijn voor Marokko en Nederland, laat de beste winnen en het feest gaat gewoon door.
2026-06-26 08:16:19
68
JustMe :
Zullen we het gewoon gezellig houden zonder vechtpartijen, vernielingen, agressie, discriminatie, disrespect ? Dan moge de beste winnen en laat het gewoon een sportieve, mooie wedstrijd zijn ♡
2026-06-26 13:16:16
22
hame5_3 :
3-1 Nederland 🇳🇱
2026-06-26 07:41:47
10
Chrif Mohamed España🇪🇸🇪🇸 :
2026-06-26 15:14:18
5
karima.gloww 🇲🇦🇲🇦 :
Macht keine Probleme bitte. Es ist am Ende nur Fußball. Macht euer Leben nicht kaputt wegen einem Spiel. Wir wollen natürlich alle, dass Marokko gewinnt in chaa Allah
2026-06-26 09:41:44
9
Sara_NL :
Nee mij maakt het niet uit wie gaat winnen Nederland of Marokko! Ze zitten allebei in mijn Hart ❤️
2026-06-26 12:05:54
13
🇲🇦khaled :
wrm moet altijd politie er bij zijn ? kijken genieten en sportief blijven en respect aan elkaar tonen .
2026-06-26 08:59:39
52
Mike :
Ben Nederlander, maar denk echt dat Marokko beter is en gun het ze het ook na de laatste WK. Tuurlijk ben ik voor Nederland maar het spel van Marokko is beter. Veel succes allebei❤️
2026-06-26 14:53:54
14
Kiwi :
Ik ben Marokkaan en ik wens beide teams heel veel succes Inshallah ❤️🇳🇱 🇲🇦
2026-06-26 09:54:56
19
user8858722827997 :
als Nederland gaat winnen wij gaan feest samen
ook als maroko winnen ook feest samen
2026-06-26 11:50:20
20
To see more videos from user @amine.blal, please go to the Tikwm
homepage.