Tüm suç, bana göre Montella’da. Adam akıllı bir ilk 11 yapamadı. Eğer bugünkü ilk 11 ile çıksaydık kesin devam ederdik. Bu kadroyla ABD’yi yeniyorsak Avustralya ve Paraguay’ı da çok rahat yenerdik ama olmadı. 😔🇹🇷
2026-06-26 09:07:24
35
Yamnwx :
Kk neden bir golü bin kere gösteriyon
2026-06-26 06:02:14
3
ensar :
olm ya cicakatik ne güzel bir maç daha alsaydık
2026-06-26 04:09:23
7
Deniz Üzümcü :
çünkü montella bu takımla diğer maçlara çıkmadı
2026-06-26 09:58:18
2
Mirac Gökcil :
iyki izledim yaa
2026-06-26 10:33:48
1
tt_elit_editc815 :
knk nerden buldun özeti
2026-06-26 04:55:18
0
FaRuk :
ilk
2026-06-26 03:30:53
2
PES_ARDA_MADRID :
ilk
2026-06-26 03:30:00
0
𝐄𝐠𝐞𝐅𝐨𝐬𝐭𝐞𝐫 :
attık be yendik
2026-06-26 04:06:00
0
çınar :
2. yarı adamların dogru düzgün pozisyonu yoktu
2026-06-26 04:03:52
0
Ceyhun Yılmaz853 :
ABD nin yedek oyuncularını bile zar zor yendiler
2026-06-26 13:43:43
0
🇹🇷 :
arkadaşlar bu ABD nin yedek takımı
2026-06-26 13:54:47
0
Alayına Galatasaray 🦁🦁 :
😂😂😂
2026-06-26 11:52:53
0
Kerem :
😳😳😳
2026-06-26 05:20:30
0
To see more videos from user @fenerliemre1, please go to the Tikwm
homepage.