betul ke umur 40 ke atas bukan ini yang perlu di makan
2026-08-07 10:09:40
0
Juwita Itha :
bisa cod tak.. daerah Sarawak
2026-08-29 15:26:28
0
wakilrakyat :
tertera dlm penyata keperluan kapsul ini bukan ubat penyembuhan.
2026-08-28 03:52:21
0
Emma Esha🇲🇾🕊️🇵🇸 :
Hahahaaaa cara promo masing2😂😂🤣🤣
2026-08-21 03:24:13
1
zul :
Assalamualaikum beli rumah ni ada lagi ke tak nak buat apa yang telah diperintah kan lah hatiku untuk menjadi seorang hamba yang taat kepada Allah dan murah rezeki yaa Allah lindungi umat islam di Akhir zaman yaa Allah beri rezeki yang cukup untuknya lindungi lah sihat kan hamba mu ini dari setp yang cukup
2026-06-29 05:07:49
1
season sports house :
tp tk ad cod
2026-08-26 03:55:36
0
AnaTuahYakmat :
dah makan 2 botol macam tiada perubahan pun
2026-08-14 04:43:07
0
amiramiya250 :
suplement ni utk apa ya
2026-08-21 22:03:59
0
MUHAMADIRFAN :
KLU 60MG MMG MURAH TAPI UNTUK YG UMUR 30 KE BWH JE.
2026-08-26 10:14:24
0
ritacarolinewilso :
Nak tanya kenapa kepsul nya ada nampak macam hitam. Ada pula nampak cerni nampak cam kejinga2
2026-08-12 04:10:41
0
Jayne :
belum ada kesan kalau baru dua botol
2026-08-22 12:23:27
0
Santi :
only iklan😂
2026-08-22 07:31:56
0
Liza Liyzaa :
auutar,,perpada lhh aku beli 2 bulan lepas harga nilhh🙄🙄
2026-08-23 16:07:29
0
husna Raden :
2026-08-07 17:01:43
0
Santi :
Kalau mau tau asli or palsu buka satu biji trus oleskan di tangan warna asli tak luntur .. warna ori yg palsu bila oles tangan. warna xde nampak
2026-08-22 07:33:52
0
Bunga🌸 :
🥰
2026-08-07 15:49:32
0
To see more videos from user @sayapemalu13, please go to the Tikwm
homepage.