عشان النفوس ف المجمل بقت غير سوية فكل حاجة بقت معكوسة مش الحب بس
2026-06-26 11:21:51
35
Dena :
بالضبطططططط لازم تكون خرسان حتى يتمسك فية. والبودكاست كلة. اهمليه اتركيه لا اتبين الحب والمشاعر خليه يطاردك لا تطارديه. حسيت المشاعر كل شوي تتغير ❤️🩹❤️🩹❤️🩹اكتب الكلام وارجع امسحه ❤️🩹❤️🩹وانا شخص حنون ويحب يهتم بالناس بشكل كبير ف كيف إذا احبه ❤️🩹. موضوع متعب ومشاعر متخبطة وصرنا نخاف من ابسط كلمة نقولها. عقدتوا حياتنا
2026-06-27 01:37:33
1
🦉✨ :
عشان انت لسه طيب بس و الموجود دلوقتي مش النوع اللي انت تعرفه
اه حتى العتاب صار ضعف مع الاسف وافتقدناه بحياتنا الي يحب حقيقي ويهتم يعاتب
2026-06-26 09:09:35
9
🍒آنِثًيَ بًرجّ آلَقُوٌسِ🍒🏹 :
بعتاله رساله من امبارح لسه مفتحهاش مع انو فاتح طول النهار زمان مش زي دلوقتي زمان كان في طيبة ووفاء مكنش في خيانه وغدر
2026-06-26 22:24:58
2
chaimae :
منا بقول كده برضه أي معنى الحب لو مش معيا معاه على طول دلوقتي مبقاش غير فيديوهات تلاعبات نفسيه علشان يحبك ليه اقعد العب علشان اكسب واتحب
2026-06-26 22:15:50
1
AbdulRahman. Muhammad :
الدنيا مبقاش فيها خير ربنا يسترها علينا يارب
2026-06-26 09:17:56
6
الحاج رامي :
مش اهتمام زيادة لا .. ده حب زيادة 😢
2026-06-26 12:01:53
2
Smallville :
money and power borther
2026-06-26 21:29:20
0
Wafaa Samy :
انا بقيت بخاف والله
2026-06-26 15:51:45
1
ام الاميره✨ :
لان وسآئل التواصل في هالوقت سهله وتختلف عن طريقة التواصل اول فيها صعوبه وكان لها قيمه ولها تأثير✨
2026-06-26 10:37:18
2
The princess 👑 :
بطلت خلاص اكون عفويه وعلى طبيعتي خلاص حرمت لاني دفعت الثمن غالي انك تهتم وتقرب وتبعت وتسال ولا بلاقي رد ولا تقدير وحتى اهتمام وفي الاخر بتكون انت اللي اوفر وبتبالغ او فاضي 🙄
2026-06-26 18:40:57
1
S.Kènañ 🌸 :
لما تبعد يكتبو قصايد ولما نبقى معاهم بيزهقو ماشاء الله 😕
2026-06-26 09:47:28
1
هـدٰووٰء💙 :
الفضل لـ شبكات التواصل الاجتماعي لقد غيرت مفاهيم الحب بشكل جذري اصبحت الفيديوهات معياراً للتقييم والمقارنة مما أدى إلى بروز تحديات جديدة في العلاقات الإنسانية الحب بسيط ولا يحتاج تعقيد وتعليمات وخطط وتحديات هو عبارة عن شعور صادق واهتمام متبادل والامان والقدرة علي التفاهم الهادئ💙
2026-06-26 11:11:02
1
Mariam 👑 :
بأختصار فيه ناس عايزين بعض وناس لأ بس كده
2026-06-26 09:44:45
1
3beer :
بالعكس في ناس لسه بتحب تبعت رسايل و دي احلى حاجة ، في زمن الحاجات الحلوة صارت نادرة .
2026-06-26 09:00:12
1
𝐃𝐫. 𝐇𝐞𝐛𝐚 ﹒ 🎐 :
والله كان استثناء ف حياتي وم حصل فكرت كدا وكنت دائماً برسل كتير بس بعد شاف نفسه بقى معترض على كل حاجه انا بعملها.
2026-06-27 02:54:07
0
N :
انا بهتم بيهم فالبدايه اهتمام مبالغ فيه وبعدها بخلع
وهما اللي بيهتموا بعدها وميعرفوش ينسوني
انا مش ببقي قاصده اعمل كدا والله بس بفقد الشغف بسرعه لاني شخصية حديه
2026-06-27 02:55:06
0
To see more videos from user @omarhossam10, please go to the Tikwm
homepage.